Achizitie publica - Amenajarea si renovarea unor spatii din cadrul sectiei Obstetrica - Ginecologie a Spitalului Judetean de Urgenta ,,Sfantul Ioan cel Nou,, Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 337257
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337257/12.10.2012
Denumire contract: Amenajarea si renovarea unor spatii din cadrul sectiei Obstetrica - Ginecologie a Spitalului Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Romania, cod postal: 720237, telefon: +40 230510659, fax: +40 230520412, persoana de contact: Ec. Daniela Crap, Tehn. Gheorghe Buburuzan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta "SFANTUL IOAN CEL NOU" din Municipiul Suceava; B-dul 1 DECEMBRIE 1918, Nr.21 Suceava, Cod postal 720237.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea si renovarea unor spatii din cadrul sectiei Obstetrica - Ginecologie a Spitalului Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare si renovare a unor spatii din cadrul sectiei Obstetrica - Ginecologie a Spitalului Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma fixa de 3.210, 00 lei.Cuantumul ce se retine conform art. 278ยน din OUG 34/2006 este de 1.605, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.Cont de garantie RO34TREZ5915006XXX005872 - Trezoreria Suceava. NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Astfel, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la licitatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C..Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ptr. conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copiei conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 09:10