Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajarea spatiilor necesare realizarii obiectivului ?Centru National de Informare si Promovare Turistica Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 321035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 321035/01.03.2012
Denumire contract: Amenajarea spatiilor necesare realizarii obiectivului ?Centru National de Informare si Promovare Turistica Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: PALCU MIHAI, JOCA CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea spatiilor necesare realizarii obiectivului ?Centru National de Informare si Promovare Turistica Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica ?cerere de oferte? are ca scop amenajarea spatiilor necesare realizarii obiectivului ?Centru National de Informare si Promovare Turistica Bihor?, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5-Dezvoltare durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.3-Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica, Operatiunea ? Crearea Centrului national de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestuia.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 953, 306 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar part 19.066, 12 lei-2% din val estim a contr de lucrari.Valab gar part este 90 zile de la data limita dep a ofert.Mod const a gar de part: Scris GarBancara-original sau Instrument de garant emis in cond legii de soc asig-original sau Ordin de plata ?confirm de banca emitenta?original.Mod de const a gar de part trebuie contina termen de valab.Aut contr are dreptul de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma, at cand acesta din urma se afla in oricare din sit: a)isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta fiind stabilita castigatoare, nu const garan buna exec in perioada valab ofertei, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semna contr;c)oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz publica in perioada de valab a ofertei;d)in sit prev art.278¹ din OUG 34/2006, in sit in care ofert depune contest la CNSC, iar acesta respinge contest depusa, sit in care aut contr are oblig de a retine suma 4.733, 30Lei(conf prev art278¹alin(1)lit b)OUG34/2006).
Garantie de buna executie
Gar buna exec va reprez 5% din val fara tva a contr si se va putea const prin urmat modalit, devenind anexa la contr: 1 scris gar bancara, 2 instr garant emis in cond legii de soc asig, 3 retineri succesive din sume dat pt fact partiale.Atunci contr are oblig de deschide cont la unit Trez Stat din cadrul organ fiscal comp in adm acestuia.Suma initiala ce depune contr in cont nu treb sa fie mai mica de0, 5%din pret contr.Pe parc indepl contr, aut contr aliment cont prin retineri din sum cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite.Rest garbuna exec se va face astfel: 70% din val gar, in 14zile de la data inch proc-verb receptie la termin lucr accept fara obiectiuni;restul 30% din val gar, la expir perioadei gar a lucr exec, pe baza proc-verb de recep fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare formular 1 (din Capitolul III);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Prezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.; Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local- SevaprezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social sipuncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTAVor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata;Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010- Se va prezenta Formularul 15 (din Capitolul III).;Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006, se va prezenta de catre ofertant, subcontractant(dupa caz), precum si tertul sustinator(dupa caz)- Se va prezenta Formularul 19 (din Capitolul III)Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei: Presedinte ?RADU TIRLE ;Vicepresedinte ? KISS ALEXANDRU; Vicepresedinte ? DUMITRU VOLOSENIUC.Comisia de evaluare: CHESELI FILIP, GACIU CAMELIA, JOCA MARIA CRISTINA, COCIUBA ANA LAURA, BLAJ NICOLAE FLORIAN. Serviciul Achizitii Publice: GAJE MONIKA, BORSOS BEATA, PELE OLIVIA SORANA. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Inainte de semnarea contractului ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra media de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica pe anii 2008, 2009, 2010. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba, o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate al contractului ce face obiectul procedurii de achizitie, de cel putin 1.900.000 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru anii 2008, 2009, 2010, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-Lista lucrarilor similare, finalizate si receptionate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta min unul sau maxim trei contr de executie lucrari sim, fin in ultimii 5 ani, in val cumulata minima(se va realiza din maxim trei contr), de cel putin 953.306 lei fara TVA. Conversia in lei a val contr similar se face, utilizand curs schimb valut stabilit de Banca Nat a tarii de origine a ofert, pt ziua incheierii contr sau a actelor adit.Cond de calif de mai sus este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ doc: lista contr similare, in original;copiide pe partile relevante ale contr similare, insotite de actele adit si anexele acestora, in copie semn si stamp pt conf cu originalul;copiea proc-verb de receptie partiala sau la termin lucrarilor exec in baza contr care dovedeste exp sim in copie semn si stamp pt conf cu originalul;recomand din partea beneficiarului, cu cond ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni, in copie semn si stamp pt conf cu originalul., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Se va prezenta o declaratie refe la dotari, echip tehn, etc. de care poate disp op ec pt indeplinirea contr.Pt calif ofert treb sa demon ca poate disp de echip tehn necesare pt indeplinirea contr.Ope ec treb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta form leg, echip si utilaj necesare pt indeplinirea contr.Se considera indeplinita ac solicit prin prezentarea form nr.8 completat, in original, insotit, de doc justif: copialistei mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizitionarii utilaj/echip, insotite de copiacartii de identitate a utilaj, din care rezulte ca acesta este propr ofertantului, copiacontr de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilaj/echip, din care sa rezulte ca, ofert are cel putin drept de folosinta asupra utilaj/echip, copia contr de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofert are cel putin drept de folosinta asupra utilaj/echip., Informatii privind subcontractantii-In cazul in care, ofertantul nu are subcontractanti, se va prezenta Formularulnr. 10, cu mentiunea: ?nu este cazul?., Asociere - In situatia in care oferta este declarata castigatoare, asociatii sunt obligati sa-si legalizeze asocierea, cel tarziu pana la semnarea contractului de achizitie publica., In cazul in care, in conf cu prev art. 186 si 190 din ord de urgenta, ofertantul isi demonstreaza sit ec si fina ori cap tehn si/sau profes prin sustinerea unei alte persoane, aceasta se va demonstra numai prin prezentarea unui angajament desustinere. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.In situatia in care oferta asocierii este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica, care va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere., Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, Cerinte minime privind personalul de conducere al ofertantului: responsabil cu controlul calitatii ? inginer in constructii, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, referitor laactivitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Daca documentul care atesta indeplinirea acestui criteriu de calificare a fost emis in alta limba decat cea romana, acesta trebuie sa fie insotit de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer