Achizitie publica - ?Amenajarea spatiilor verzi si a zonelor de recreere din comuna Tiream, judetul Satu Mare?
Detaliu pentru invitatia numarul 317184
COMUNA TIREAM (PRIMARIA TIREAM)
Cod de identificare fiscala: 3963641
Adresa: TIREAM STR. CIORII NR.154, Tiream
Telefon: 0727793362
Fax: 0216-873601
Denumire invitatie: ?Amenajarea spatiilor verzi si a zonelor de recreere din comuna Tiream, judetul Satu Mare?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari ?Amenajarea spatiilor verzi si a zonelor de recreere din comuna Tiream, judetul Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.11.2011 12:13
Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 490, loc. Tiream, com Tiream, jud. Satu Mare
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 490, loc. Tiream, com Tiream, jud. Satu Mare
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 377, 992 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilit., Decl. art. 181, certif. constat. privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, constatator ORC, cod CAEN 8130, cifra globala de afaceri in ult. 3 ani 750.000 lei, bilantul pe ultimii 3 ani., Declaratie privind principalele lucrari în domeniulde activitate aferent obiectului contractului, executate în ultimii 5 ani , Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara în executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea lucrarilor, în maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 377.992 lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate în ultimii 5 ani., Copia partilor relevante din contr, PV receptie, Recom., dovada detinerii si disponibilizarii de utilaje/echipamente, nominaliz. manager proiect, 2 ing. horticultori, resp. cu calit., CV, dipl., atestate, Documente din care sa reiasa experienta relevanta, Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul, decl. de disp., ISO 9001:2008, ISO 14001:2004
Ata?ata în SEAPGarantia de participare 7.500 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1
20
Descriere: Termen de executie
Tehnic 2
20
Descriere: Termen de garantie