Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 320499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 320499/23.02.2012
Denumire contract: AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Carei, str.1 Decembrie 1918 nr. 17, Sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea drumurilor de exploatare agricola in extravilanul municipiului Carei asigura accesul public la exploatatiile agricole si la agentii economici din zona, precum si preluarea traficului agricol de pe celelalte drumuri. Lucrarile cuprind lucrari de terasamente, suprastructura, acostamente, rigole si podete.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 916, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 75 000 lei.Modul de constit a gar de part: printr-un instr de gar emis in cond legii de catre o soc banc, soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pt per prev in docum de atrib.Gar de part se poate depune si prin Ordin de plata ; Contul Primarie Mun RO02 TREZ5475 006X XX00 0058Trezoreria Carei, CUI4481160.Valabgar de parteste de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de b exec va fi de 10 % din pretul contr, fara TVA.Modul de const a gar de b exec se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din H.G.r nr. 925/2006 Retinerea garantie de buna executie.Autorit contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar de b exec, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejud creat, in cazul in care contrac nu isi indepl oblig asumate prin contr
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cer 1 Decl pe propria rasp priv neinc in disp art, 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprob cu modif si comp prin Legea nr. 337/2006, cu modif si comp ult ?Form 12ACer 2 a)Decl pe prop rasp priv neinc in disp art.181 din OU.G. nr. 34/2006, -Form 12 Bb) Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat), in original sau copie legaliz sau copie lizibila ? conform cu originalul?, semnata si stampilata.c)Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local) in original sau copie legaliz sau copie lizibila ? conform cuoriginalul?, semnata si stampilata, Din certif trebuie sa rez sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cer 3 Decl priv calit de part la procedura ? Form 12CCer 4 Certif de part la licit cu oferta indep, conf Ord pres ANRMAP ? Form 1Cer 5 Decl pe prop rasp priv neinc in prev art.69'1 ) din OUG 34/2006, aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006 ? Form 2 Pers care detin functii de decizie in cadr autor contr sunt: Primar- ing. Kovacs Eugen, Viceprimar- Keizer Ludovic, Administrator public- ing. Beko Tamas, Secretar- Sroth Clara, Director tehnic-ing. Oprea Dorel, Sef birou achizitii-ing. Rakovski Francisc. Cer 1Certificat constatator emis de ONRC , in original sau copie legalizata sau copie lizibila ? conform cu originalul? , semnata si stampilata, in termen de valabilitate, din care sa rezulteca in dom de activ al ofert se regaseste si tipul de lucr ce face obiect prez proced.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea privind rezultatului procedurii, de a prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata, daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cer 1Media cifrei de af glob pe ult 3 ani de min 7500000 lei, fara TVACer 2 Bil cont pe 2008, 2009, 2010Cer 3 Resurse disponib in val min 900000 lei pe per de 4 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer1 Decl priv lista princip lucrari efect in ultimii 5 ani.Se cere prez unui sau mai multe contr de lucrari a caror val cumulata sa fie de min 3500000 lei fara TVA.Daca contr prez clauze confid ofertantul va prez paginile din care rezpartile contractante, obiectul si durata contr sipag cu semnaturiCer 2 Declar priv lista utilajelor.Se solicita urm: autogreder, excavator, buldozer, cilindru compact, autocisterna, autobasculante.Dotarea se va demostr prin prez in copii"conform cu orig" cartile de identitate si ITP, contract de inchiriere sau leasingCer 3 Decl priv personalul.Se vor nominaliza sef de santier, RTE, topometrist autorizat.Pt RTE si topometrist se vor prez copii ale diplomelor, ale atestatelor si autorizatiilor vizate la zi, emise de Insp de Stat in Contr, respectiv Agentia de Cadastru si Public Imobiliara.Cer 4 Declar priv subcontractantii Cer 1 Informatii priv managementul calitatii Nu se admit ofertanti in curs de calif.Domaniul de certific trebuie sa coresp obiectului prezentei proceduri.Certificatul trebuie sa fie valabil la data desch ofertelorCer 2 Informatii priv managementul mediului.Nu se admit ofertanti in curs de calif.Domaniul de certific trebuie sa coresp obiectului prezentei proceduri.Certificatul trebuie sa fie valabil la data desch ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer