Achizitie publica - AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334253
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334253/28.08.2012
Denumire contract: AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decemnrie 1918 nr. 17, loc Carei - Sediul Primarie Municipiului Carei - Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMENAJAREA UNOR DRUMURI DE EXPLOATARE AGRICOLA IN EXTRAVILANUL MUNICIPIULUI CAREI JUDETUL SATU-MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea drumurilor de exploatare agricola in extravilanul municipiului Carei asigura accesul public la exploatatiile agricole si la agentii economici din zona, precum si preluarea traficului agricol de pe celelalte drumuri. Lucrarile cuprind lucrari de terasamente, suprastructura, acostamente, rigole si podete.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 886, 729 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 75 000 lei.Modul de constit a gar de part: printr-un instr de gar emis in cond legii de catre o soc banc, soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pt per prev in docum de atrib.Gar de part se poate depune si prin Ordin de plata ; Contul Primarie Mun RO02 TREZ5475 006X XX00 0058 Trezoreria Carei , CUI 4481160.Valab gar de parteste de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de b exec va fi de 10 % din pretul contr, fara TVA. Modul de const a gar de b exec se va face prin acord comun intre parti, conform art.90 din H.G.r nr. 925/2006 Retinerea garantie de buna executie.Autorit contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar de b exec, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejud creat, in cazul in care contrac nu isi indepl oblig asumate prin contr
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cer 1 Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art, 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprob cu modif si comp prin Legea nr. 337/2006, cu modif si comp ult ?Form 12ACer 2 a)Declaratie pe proprie raspundere priv neinc in disp art.181 din OU.G. nr. 34/2006, -Form 12 Bb) Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat), in original sau copie legaliz sau copie lizibila ? conform cu originalul?, semnata si stampilata.c)Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local) in original sau copie legaliz sau copie lizibila ? conform cu originalul?, semnata si stampilata, Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cer 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Form 12CCer 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf Ordinului pres ANRMAP ? Form 1Cer 5 Declaratie pe propia raspundere privind neinc in prev art.69'1 ) din OUG 34/2006, aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006 ? Form 2 Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar- ing. Kovacs Eugen, Viceprimar- Keizer Ludovic, Administrator public- ing. Beko Tamas, Secretar- Sroth Clara, Director tehnic-ing. Oprea Dorel, Sef birou achizitii-ing. Rakovski Francisc.Parsoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Bontea Dan, Brem Arpad, Bucurestean Adrian, Ciucos Marius, Ciuta Ilie, Czizmadia Zsolt, Fazekas Zoltan, Hago Aron, Leitner Robert, Mocanu Alina, Muller Ioan, Onet Ioan, Pausan Marcel, Poosz Szabolcs, Rusu Marius, Tempfli Vasile, Venig Gariele, Visnyai Csaba. Cer 1 Certificat constatator emis de ONRC , in original sau copie legalizata sau copie lizibila ? conform cu originalul? , semnata si stampilata, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca in dom de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de activitati ce face obiectul prezentei proceduri.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea privind rezultatului procedurii, de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca initial acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani.Se cere prezentarea unui sau mai multe contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de min 3500000 lei fara TVA.Cer 2 Declaratie privind lista utilajelor, echipamentelor tehnologiceCer 3 Declaratie privind personalul.Se vor nominaliza: seful de santier, responsabilul tehnic cu executia pentru lucrari de drumuri si topometristul autorizat.Cer 4 Declaratie privinsd subcontractantii Cer 1 Informatii privind managementul calitatii-Certificat ISO-9001 Nu se admit ofertanti in curs de calif.Domaniul de certific trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelorCer 2 Informatii priv managementul mediului-Certificat ISO-14001.Nu se admit ofertanti in curs de calificare.Domaniul de certificare trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 10:11