Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajarea unui spatiu cu destinaria de piata agroalimentara-comuna Breaza, judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 344820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 344820/04.04.2013
Denumire contract: Amenajarea unui spatiu cu destinaria de piata agroalimentara-comuna Breaza, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 4055840, Adresa: SAT.BREAZA, COMUNA BREAZA, JUD.BUZAU, Breaza, Telefon: 0238511501, Fax: 0238511738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT.BREAZA, COMUNA BREAZA, JUD.BUZAU, Breaza, Romania, cod postal: 127105, telefon: +40 238511501, fax: +40 238511738, persoana de contact: ADRIAN DRUGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BREAZA, SAT.BREAZA, COMUNA BREAZA, JUD.BUZAU, Breaza, Romania, cod postal: 127105, telefon: +40 238511501, fax: +40 238511738
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajarea unui spatiu cu destinaria de piata agroalimentara-comuna Breaza, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Amenajarea unui spatiu cu destinatie de piata agroalimentara - comuna Breaza, judetul Buzau?Valoarea estimata a contractului de lucrari se constituie din urmatoarele componente :1.Executie lucrari = 593274 lei fara TVA2. Valoare diverse si neprevazute ? 57860lei (reprezentand aproximativ 9, 75% din valoare executie lucrari)Valoarea estimata fara TVA: 651134 lei (in calculul valorii estimative s-a tinut cont si de valoarea corespunzatoare a cheltuielilor diverse si neprevazute in cuantum de 9, 75%, calculate de proiectant in Devizul general al investitiei).Atentie: ofertele ce se vor depune nu vor cuprinde , ,valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute ( procent 9, 75 % ) ? 57860 lei.Nota: Cuantumul garantiei de participare, precum sinivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea 593274 lei.Echivalentul in euro este de 143475, 31 euro (1 euro = 4, 5383 lei), Cursul de schimb utilizat -curs euro- lei la data aprobarii Raportului de selectie partial publicat pe pagina web a Bancii Central Europene la data de 28.09.2012, conform art. 3(2)din Contractul de finantare nr. C 413322021221000201/23.11.2012incheiat intre Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Romania si Comuna Breaza, judetul Buzau.Obiectul contractului: Suprafata construita + suprafata desfasurata=96, 5 mpInaltimea totala a constructiei =4, 85 mLungime =14, 0 m; latime =6, 87 mInchideri perimetrale si acoperis din panouri termoizolante din lemn stratificatTamplarie din lemn stratificat, cu ochiuri fixe si mobile, prevazute cu geam termopanSpatiul comercial este o constructie parter avand o deschidere de 6, 20 m cu travei de 4, 00 m + o travee de 5, 35 m si inaltimea libera de 3, 10 mInstalatiile electrice interioare sunt realizate din cabluri de cupru CYYF pozate apparent. Alimentarea circuitelor se facedintr-un tablou principal TP montat in cladirea spatiului comercial.Copertina este o structura metalica realizata din teava patrata amplasata peste noile tarabe. Dimensiunile copertinei sunt: lungime =30ml, suprafata = 84 mpTarabele nou prevazute sunt prefabricate din PVCS-a prevazut iluminatul interior al tarabelor acoperite. Circuitele de iluminat se alimenteaza din tabloul TP, nou proiectata amplasat in obiectul 1.S-a prevazut record electric pentru alimentareacu energie electrica . Obiectul 3 se alimenteaza din tabloul TP, nouproiectata amplasat in obiectul 1.Platforma este realizata din b.a. monolit cu o grosime de 20cm asezata pe un strat de ballast compactat de 40 cm grosime, intre straturile de beton si ballast se aseaza un strat de nisip e 5 cm grosime peste care se aseaza o folie de polietilenade 0, 1 mmPeste structura mentionata se prevad dale de pavaj natur 40x40cm, cu suprafata antiderapanta din granule de piatra
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 11 000 lei, echivalentul a sub 2% din valoarea estimata a contractului de executie lucrari , astfel cum este aceasta valoare statuata prin devizul estimativ intocmit de catre proiectantul lucrarilor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 150 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica ? Formular 20 si Formular 7E;2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO47TREZ1665006XXX000366Cod Fiscal4055840deschis la Trezoreria Buzau.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia ca nefondata, ofertantul se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca suma necesara conform art. 278A1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata prin OUG 77/2012.Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11).
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului fara T.V.A, conform art 89 alin (2) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele conform art. 90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 1045/2011. Incazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens ? Formular B2), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire- Formular 21. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul incare contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012Operatorul economic/fiecare membru al asocierii/tert sustinator(daca este cazul) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012- Formular 1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 modificata prin OUG 77/2012, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012 ? Formular2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Primariei Comunei Breaza, dupa cum urmeaza: 1. Adrian Druga - Primar, 2. Viorel Bogza - Viceprimar, 3. Carmen Ungureanu - Secretar, 4. Ion Popa ? Contabil Sef, 5. Ioan Badina - Consilier, 6. Maria Croitoru - Consilier, 7. Georgian Croitoru ? Consilier, 8. Lucian Dobre - Consilier, 9. Constantin Lache - Consilier, 10. Vasile Botea - Consilier, 11. Eduard Chelaru - Consilier, 12. Marin Victor Mocanu - Consilier, 13. Mihai Negoita - Consilier, 14. Irinel Paun - Consilier, Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeazatoate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 593274 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia valorica a cifrei de afacere se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010, 1 euro= 4, 2848 lei , pentru 31.12.2011, 1 euro=4, 3197 lei si 31.12.2012, 1 euro=4.4287 lei;.Se va completa ? Formularul B1 ? Informatii generaleCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul D5 - Angajament privind sustinerea financiara, Formular D5.1 , Anexa nr. 1 la Formularul D5.1 si Anexa nr. 2 la Formularul D5.1), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare in valoare minima de 500.000 lei fara TVA. Documente doveditoare: lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, certificari de buna executie. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult trei contracte finalizate si receptionate in ultimii 5 ani care sa confirme executia lucrarilor mai sus mentionate ? Formular 6 , Anexa 1, Anexa 2 la Formular 6 si Formular B4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006 modificata prin OUG 77/2012, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul D.5.1. ? Angajament privind sustinerea tehnica), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata prin OUG 77/2012, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Modalitatea de indeplinirea) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Anexa 1 la Formularul 8), Ofertantul trebuie sa aiba asigurat personalul de specialitatecu atestat necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: -sef de santier cu pregatire in domeniul constructiilor civile;
-responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile;
-responsabil cu asigurarea calitatii in domenilul constructiilor civile;
-un manager al sistemelor de management de mediu;
-un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI;Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Anexa 2 la Formularul 8.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaborare sau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006 modificata prin OUG 77/2012.Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice. Raspunderea asociatilor este solitara. In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in cons Cerinta nr. 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent- care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor.In cazul unei asocieri, membrii asocierii trebuie sa detina certificatul ISO 9001 pentru partea din contract pe care o vor realize, conform anexei la Ordinul 509/2011 al ANRMAP.In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor.Valabilitatea certificatului ISO 9001 se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, membrii asocierii trebuie sa detina certificatul ISO 14001 pentru partea din contract pe care o vor realize, conform anexei la Ordinul 509/2011 al ANRMAP.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Valabilitatea certificatului ISO 14001 se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
100
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer