Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajari exterioare bazin de inot acoperit strada Larisa nr. 2


Detaliu pentru invitatia numarul 340334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE ARHITECTURA SI URBANISM ION MINCU
Numar invitatie: 340334/03.12.2012
Denumire contract: Amenajari exterioare bazin de inot acoperit strada Larisa nr. 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE ARHITECTURA SI URBANISM ION MINCUCod fiscal: 4283996, Adresa: BUCURESTI, STRADA ACADEMIEI, NR. 18-20, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/3077167, Fax: 021/3123954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (invatamant superior universitar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajari exterioare bazin de inot acoperit strada Larisa nr. 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: drum acces, parcare, iluminat exterior
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 776, 113 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :14.000 lei. Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si incarca in SEAP, si totodata se va trimite si originalul autoritatii contractante la adresa : Str.Academiei nr.18-20, sector 1, Bucuresti, parter, birou achizitii. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor. 2. Modul de constituire a garantiei de participare: -ordin de plata in contul Universitatii de Arhitectura si Urbanism ?Ion Mincu?, RO88TREZ7015005XXX000167 deschis la Trezoreria Sectorului 1; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original. - instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. 2. Durata de garantie a lucrarii: minim 24 luni, de la receptia la terminarea lucrarilor. 3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: conform dispozitiilor art. 90 din HG 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin retineri succesive din valoarea facturilor partiale prezentate la plata. - sumele constituite ca garantie de buna executie vor fi depuse in cont deschis la o unitate de trezorerie a statului deschis in favoarea beneficiarului. Acest cont va fi alimentat initial cu o suma in cuantum de 0, 5% din valoarea garantiei de buna executie aferenta contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) - persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii-Formular nr. 5. Persoane cu functii de decizie: Zeno Bogdanescu-Rector, Maia Zidaru- Director economic, Paula Stefan-consilier juridic, Catalin Berza-Presedinte comisie evaluare, Mircea Silviu Chira-membru, Camelia Crainiciuc-membru, Ion Cernea-membru, Mugur Sava-membru, Remus Harsan-membru;
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010-Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20062.Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschisa sucursala, sediul secundar, punctul de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Cele doua certificate se vor semna si stampila pentru conformitate de catre reprezentantul legal al ofertantului .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta atat documentele cat si traducerea autorizata in limba romana. Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane.- Declaratii privind eligibilitatea Prezentare Formular nr. 1 - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romane se solicita : -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de execitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorOfertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: Responsabil tehnic cu executia (RTE)Documente doveditoare: - CV-urile insotite de diplome de studii/certificariconsiderate relevante, respectiv decizia interna de numire ca RTE sau autorizatia de RTE, precum si de orice alte documente doveditoare (autorizatii/certificate de atestare profesionala). ISO 9001 :2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer