Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajari functionale specifice II ? Laborator L10 amenajare studio - audio - TV


Detaliu pentru invitatia numarul 350449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Numar invitatie: 350449/15.07.2013
Denumire contract: Amenajari functionale specifice II ? Laborator L10 amenajare studio - audio - TV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOVCod fiscal: RO 4317754, Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Telefon: +40 268413000/101, Fax: +40 268414900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajari functionale specifice II ? Laborator L10 amenajare studio - audio - TV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajari functionale specifice II ? Laborator L10 amenajare studio - audio - TV in cadrul complexului de cladiri ce formeazaInstitutul de cercetare CDI- Produse High-Tech pentru Dezvoltare Durabila, situat in Brasov, pe str. Institutului nr.10. Suma aferenta procentului (0%) de diverse si neprevazute din valoarea estimata totala este 0 lei.
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 4400 lei const conf art.86 din HG 925/2006 (RO16TREZ1315005XXX000137 CUI 4317754), valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP (scanata), cat si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA constituita conf art.90 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.univ.dr.ing. Ioan Vasile ABRUDAN, Prof.univ.dr.ing. Doru TALABA, Prof.univ.dr.ing. Simona LACHE, Prof.univ.dr. Mihaela GHEORGHE, Prof.univ.dr.ing. Daniel MUNTEANU, Prof.univ.dr.med. Liliana ROGOZEA, jr.Constantin Adrian Manea, ing. Dogar Liviu Doru, ing. Mizgaciu Lucian, ing. Lucaci Cristina, ec. Iuliana Banciu, Conf.dr.ing. Muntean Gavrila, Sef lucr. Deaconu Laurentiu, Prof.univ.dr.ing. Gheorghe SCUTARU, Prof.univ.dr. Andrei BODIU, Prof.univ.dr.ing. Mihai ISPAS, Conf.univ.dr. Gheorghita DINCA, Lector univ.dr. Carmen BUZEA, Jr. Laura MANEA, Prof.dr.ing. Ion Visa, Prof.dr.ing. Anca Duta, Prof.dr.ing. Alexandru Constantin Popa, Prof.dr.ing. Sorin Moraru.Declaratie privind calitatea de , participant la procedura Formular nr.6.Se poate utiliza formularul nr.13 in conformitete cu prevederile art.11 din HG925/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (cursul leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de lucrari similare din ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 220.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Pentru echivalenta leu/euro se va lua in calcul cursul mediu anual emis de BNR pentru anii 2008-2009-2010-2011-2012, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, inclusiv partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia, daca este cazul. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent, certificate valabilile la data limita de a depunerea ofertelor, Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de protectia mediului conform conditiilor din standardul ISO 14001 sau echivalent, certificate valabilile la data limita de a depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer