Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMENAJARI INTERIOARE COLEGIUL NATIONAL EMANUIL GOJDU


Detaliu pentru invitatia numarul 298176
Autoritate contractanta
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Eficientizare consum de energie termica la Spitalul Orasenesc Bolintin Vale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Eficientizare consum de energie termica la Spitalul Orasenesc Bolintin Vale?, finantate in cadrul ?Programuluide inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.06.2011 10:28
Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, municipiul Giurgiu, judet Giurgiu, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, municipiul Giurgiu, judet Giurgiu, camera 010
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Programuluide inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utiliz)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 731, 940.32 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Decl.art.180; 181;691;
- Certif.particip.oferta indep- Certif.atestare fisc. oblig buget de stat, - Certif.atestare fisc. oblig. buget local;
- Certif.constat.- ORC;
- Certif priv obligatiile la Fondul pentru mediu- Certif. inmatriculare; Informatii generale;
- Bilant 2008, 2009, 2010;
- Cifra medieafaceri (2008, 2009, 2010)-1.450.000 lei;
- unul sau maxim 5 contracte similare încheiate si îndeplinirteîn ultimii 5 ani, a caror valoareinsumatesa fie de cel putin700.000 lei, faraTV- declaratie privind lista lucrarilor executate în ultimii 5 ani;
- Decl.ef.med. pers.;
- Informatii ref. studii, - pregat. profesionala;
- Sistemele Management ISO: 9001;14001;
- Decl.ref.protec.muncii;
- Informatii subcontractanti (daca este cazul).
Prin descarcare din SEAPGarantia de participare: 14.600 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer