Achizitie publica - Amenajari interioare la Gradinita PN 10, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 169151
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Amenajari interioare la Gradinita PN 10, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reparatii si amenajari interioare la Gradinita PN 10, str.Iuliu Maniu nr.42, Timisoara, conform caietului de sarcini. Durata de executie : maxim 3 luni.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 04.09.2008 16:21
Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;inf.generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator - O.R.C.;Acorduri de asociere( daca este cazul);3.capacitatea tehnica a ofertantului: declaratie si lista personal, informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie-minim 7 muncitori din care 1 zidar, 1 zugrav, 2 instal. incalzire, 1 instal. sanitari, 1 parchetar, 1 muncitori deservire;lista subcontractanti, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat ISO 9001 pt.lucrari similare sau contract consultanta pentru obtinere ISO 9001; conform documentatiei de atribuire.
Primaria Timisoara, cam. 229. Cost: 30 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut