Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajari interioare la Gradinita PN 10, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 169151
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajari interioare la Gradinita PN 10, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reparatii si amenajari interioare la Gradinita PN 10, str.Iuliu Maniu nr.42, Timisoara, conform caietului de sarcini. Durata de executie : maxim 3 luni.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 04.09.2008 16:21
Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;inf.generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator - O.R.C.;Acorduri de asociere( daca este cazul);3.capacitatea tehnica a ofertantului: declaratie si lista personal, informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie-minim 7 muncitori din care 1 zidar, 1 zugrav, 2 instal. incalzire, 1 instal. sanitari, 1 parchetar, 1 muncitori deservire;lista subcontractanti, acorduri de subcontractare daca este cazul;4. standarde de asigurare a calitatii: copie dupa certificat ISO 9001 pt.lucrari similare sau contract consultanta pentru obtinere ISO 9001; conform documentatiei de atribuire.
Primaria Timisoara, cam. 229. Cost: 30 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer