Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajari interioare si modernizare pavilion B - Beneficiar CIA Suseni


Detaliu pentru invitatia numarul 163732
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Cod de identificare fiscala: 9247854
Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253/222035
Fax: 0253/215111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Amenajari interioare si modernizare pavilion B - Beneficiar CIA Suseni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Amenajari interioare si modernizare pavilion B - Beneficiar CIA Suseni
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.08.2008 15:19
Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj, str.Ecaterina Teodoroiu nr.365 bis, Tg.-Jiu , jud.Gorj , camera 1, tel/fax: 0253222035/0253222035
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj, str.Ecaterina Teodoroiu nr.365 bis, Tg.-Jiu , jud.Gorj , camera 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
opis, declaratie pe propria raspundere, certificat de inregistrare si constatator de la ORC, bilant la 31.12.2007, informatii generale, dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor, experianta similara, obligatii contractuale in desfasurare, resurse tehnice si umane, atestat responsabil cu executia, cv responsabil cu executia si sef de punct de lucru, document care atesta certificarea sistemului calitatii, proceduri tehnice de executie, formul;ar de oferta, grafic, centralizatoare, liste de cantitati, liste resurse, etc.
pe suport de hirtie de la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj, str.Ecaterina Teodoroiu nr.365 bis, Tg.-Jiu , jud.Gorj , camera 8, contracost 10, 00 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer