Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenajre drumuri cu asfaltari Comuna Paulesti


Detaliu pentru invitatia numarul 325151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAPAULESTI
Numar invitatie: 325151/25.04.2012
Denumire contract: Amenajre drumuri cu asfaltari Comuna Paulesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPAULESTICod fiscal: 2843981, Adresa: Paulesti nr. 650 PRAHOVA, Paulesti, Telefon: 0244/224580, Fax: 0244/224290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenajre drumuri cu asfaltari Comuna Paulesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea drumurilor cu asfaltari va fi realizata pe domeniul public al Comunei Paulesti, reprezentand unul dintre obiectivele prioritare pentru administratia locala, urmarindu-se imbunatatirea starii de viabilitate, asigurandu-se continuitatea circulatiei rutiere
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 065, 748 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 41000, ce se va retine in conditiile art 278.1 din OUG 34/2006:5845, 75 lei Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. vezi si sectiunea Modul de prezentare a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic- Prezentarea Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.PRIMAR - DRAGUSIN IONVICEPRIMAR - SANDU TUDORSECRETAR - VASILE FILICACONSILIER BUDASCU ANA CRISTINA CONTABILITATECONSILIER IONITA MARIAN - ACHIZITII PUBLICENota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 4000000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se accepta monim un contract maxim 3 contracte de lucrari similaredin care sa reiasa executarea lucrarilor solicitate cel putin pentru suprafetele minime indicate, ,Cerinta nr. 2 Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, sau orice alta forma de punere la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: - Compactor - Buldoexcavator - Autoutilitara basculanta - Incarcator frontal - Freza beton-asfalt - Motocompresor - Autoutilitara transport materiale - Autobetoniera - Automacara - Masina pentru trasat marcaje rutiere - Repartizor finisor asfalt - Instalatie de preparat mixturi asfaltice; - Instalatie (statie) de betoane, laborator agrementat tehnic, Cerinta nr. 3 Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr. 4 Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei mimim pentru urmatoarele profiluri: Sef santier a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b) experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Inginer/subinginer a) studii de inginerie in domeniul drumuri; b)experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit., Continuare sectiunea anterioara: Inginer a) studii de inginerie in domeniul horticultura/silvicultura; b)experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Responsabil de mediu a) dovada finalizarii unui curs in domeniul sistemelor managementului de mediu; b) experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit. Responsabil tehnic cu executia (RTE) a) atestat MLPAT in domeniul drumuri. Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 10 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii. Cerinta nr. 1 Implementarea standardului de management al sistemului calitatiidin seria ISO 9001 pentru lucrari de drumuri., Cerinta nr. 2 Implementarea standardului de protectie a mediului din seria ISO 14001 pentru lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
5
Descriere: Descriere: a) Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 5 de puncte; b) Pentru celelalte durate de executie punctajul se acorda proportional, Nota: i. Durata de executie - perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea, conform graficului de executie a lucrarii, de la momentul emiterii ordinului de incepere al lucrarilor la momentul receptiei la terminarea lucrarilor si va fi insotita de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, mecanice si de personal.Nu se accepta durate de executie mai mici de 3 luni si mai mari de 12 luni. Ofertele care prevad o Durata de executie sub 3 luni nu vor fi punctate suplimentar. ii. Ofertantii trebuie sa prevada o durata de executie realista, sub sanctiunea respingerii ofertei ca neconforma.
Termenul de interventie pentru remedierea defectiunilor
5
Descriere: Descriere: a) Pentru cel mai mic termen de interventie se acorda 5 puncte; b) Pentru celelalte termene de interventie punctajul se acorda proportional, Nota: i. Termenul de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor se va completa in ore. ii.Termenul minim acceptat este de 24 ore, iar cel maximal acceptat, de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie, este de 72 de ore de la data semnalarii unei astfel de probleme. iii. Termenul de interventie pentru remedierea defectelor reprezinta perioada de mobilizare , deplasare si constatare a defectiunii (cumulat).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer