Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenjare Casa Mortuara in localitatea Sarateni, Judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 320873
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sarateni (Primaria Comunei Sarateni)
Numar invitatie: 320873/27.02.2012
Denumire contract: Amenjare Casa Mortuara in localitatea Sarateni, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sarateni (Primaria Comunei Sarateni)Cod fiscal: 16355476, Adresa: comuna Sarateni, nr.110/A, judetul Mures, Sarateni, Telefon: 0265/573001, Fax: 0265/573001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sarateni, nr.75/B, judetul Mures, Sarateni, Romania, cod postal: 545504, telefon: +40 265573001, fax: +40 265573001, persoana de contact: Madaras Arpad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sarateni, nr.75/B, judetul Mures, Localitatea Sarateni, Romania, cod postal: 545504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenjare Casa Mortuara in localitatea Sarateni, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini pentru "Amenjare Casa Mortuara in localitatea Sarateni, Judetul Mures"
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 991.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 7.259, 8 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Comuna Saratenib)prin virament bancar in contul: Comuna Sarateni, TREZ 4825 006X XX00 0462, Trezoreria Sovatac)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractanted)Numerar, la casieria Comuna Sarateni4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, adica suma de 3.629, 9 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Madaras Arpad - primar-Biro Csaba ? viceprimar-Toth Arpad ? consilier local-Gorog Istvan ? consilier local-Matei Olga - contabilCerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico ? financiara: Copie dupa bilant contabil anul 2010, Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 700.000 lei.Cifra de afaceri solicitata este cea globala.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu anexa, Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, adiplomei/ certificatului/documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: - Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia- Expert 2 ? Inginer constructor.- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii (CQ), Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similaraExperienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim doua contractecu o valoare minima de 350.000 lei. Valoarea minima trebuie sa rezulte prin insumarea valorii contractelor prezentate ca experienta similara. Se considera lucrari similare: lucrari de constructi civile.Acesta trebuiesafieinsotita de: o Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului;o Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;o Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul). Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " Termenul de executie " se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P= (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Durata maxima de executie acceptata este de 12 luni. Pesteacesata durata oferta va fi decalarata neconforma. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 6 luni. Ofertele care prezinta o durata mai mica sau egala cu 6 luni vor primi punctajul maxim alocat acestui factor. Termenul se va exprima in luni.
Garantie acordata pentru lucrare
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Garantie acordata pentru lucrare" se acorda astfel: a) pentru cea mai mare durata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P= (durata / durata maxima ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in luni.Garantia acordata pentru lucrare va fi de minim 2 ani. Sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Garantia acordata pentru lucrare va fi de maxim 10 ani. Ofertele care prezinta o garantie acordata pentru lucrare mai mare de 10 ani nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prezinta o garantie acordata pentru lucrare egale sau mai mari de 10 ani vor primi punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare.
Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor " se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 de puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P= (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in zile. Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constatedefectiunea. In acest timp nu este inclusa perioada necesara pentru remedierea defectiunii, deoarece acesta poate diferi de la o defectiune la alta.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer