Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Amenjare teren de sport in localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 344244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIG
Numar invitatie: 344244/25.03.2013
Denumire contract: Amenjare teren de sport in localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIGCod fiscal: 4495123, Adresa: Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Sag, Telefon: 0260/673100, Fax: 0260/673063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amenjare teren de sport in localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii si echipamente la obiectivul ?Amenjare teren de sport in localitatea Tusa, comuna Sig, judetul Salaj?.In cadrul acestei proceduri sunt cuprinse lucrari de amenajare si dotare terenuri de sport, respectiv Teren de hambal/baschet in suprafata de 680mp avand dimensiunile de 15 x 40 m;Teren de tenis/volei in suprafata de 462 mp avand dimensiunile de 15, 30 x 30, 30 m; Zona de acces-alei in suprafata de 364 mp. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru realizarea obiectivului, precum si toate aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la executia de lucrari, sunt cuprinse in Proiectul tehnic si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari, anexa la caietul de sarcini si care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.Valoare estimata este de 198.240 lei fara TVAdin care: valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute este de 4.000 lei fara TVA, reprezentand 2, 06% din valoarea estimata a contractului.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este 194.240 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.800 lei sau 1.900 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria IMM. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 120 de zile. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, ca a fost platita garantia de participare in contul RO10TREZ5635006XXX000086, deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4495123. Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 de zile. Documentele pentru dovada constituirii garantiei de participare, asa cum sunt mai sus solicitate, se vor prezenta in format electronic in SEAP semnate electronic de catre reprezentantul ofertantului sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondiionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie se va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare;5.Acord de asociere (daca este cazul)- Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare; (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu Bonte Florian - primar al comunei Sig, Tirlea Daniel - viceprimar al comunei Sig, Moga Floare - secretar al comunei Sig, Molnar Sabau Victor - Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Comunei Sig, Criste Alina Cristina - contabil in cadrul Primariei Comunei Sig, Pestean Nicolae Sebastian- Consilier in cabinetul demnitarului, Rad Florian ? consilier local, Flonta Florin-Valentin consilier local, Breje Alin-Adrian - consilier local, Tuns Cosmin-Ioan - consilier local, Tap Liviu - consilier local, Rad Nicolae-Ionel - consilier local, Breje Dorel - consilier local, Tamba Dan-Marius - consilier local, Sabo Costica - consilier local, Tuns Victor - consilier local, Chis Ioan - consilier local, Chis Nicoleta-Florica - consilier local;7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3.Iin situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atasat Angajamentului ferm de sustinere. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, Note: 1.In etapa evaluarii ofertelor, pentru certificatele prezentate in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 1 (una) luni in suma maxima de 194.240 lei (valoarea estimata 194.240/perioada de realizare a contractului 1 luni) X 1 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sumei. Vor fi acceptate sume mai mici decat suma maxima mentionata mai sus, dar care nu poate fi mai mica decat valoarea ofertai pentru aceste lucrarisi care va fi data de catre urmatoarea formula (cel putin valoarea ofertei /perioada de realizare a contractului 1 luni) X 1 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sume. Documnentul prin care se confirma disponibilizarea sumei solicitate, eliberat de catre o banca, trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu, suma care poate fi disponibilizatasi perioada pentru care poate fi disponibilizata., Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul). Ofertantul va prezenta in situatia in care are terti sutinatori: 1. Angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica la notarul public, privind capacitatea economica si/sau financiara ?fonduri financiare. 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personalul de specialitate dupa cum urmeaza: - RTE domeniul constructiilor civile; - Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ); - Sef de santier cu pregatire in domeniul constructii civile sau echivalent pentru ofertantii straini. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind personalul; 2. Copii dupa urmatoarele documente: - Certificat de atestare tehnico- profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile (RTE); -Document de nunire pentru responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ). ? Diploma de inginer sau subinginer in domeniul constructiilor civile pentru seful de santier. 2. Copii dupa contractele de munca sau/si extras din registrul de evidenta a salariatilor pentru angajati ai ofertantului si/sau Contracte de colaborare/civile/servicii si/sau angajamente de sutinere din partea unor terti sutinatori pentru personalul nominalizat care nu este angajat al ofertantului., 1. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun/ au acces la echipamente, utilajele, mijloace de transport dupa cum urmeaza : - Buldozer;
-Compactor autopropulsat cu rulouri; - Compactor autopropulsat pe pneuri; - Autobasculanta; - Autocisterna cu dispersie de stropit; - Perie mecanica pentru curatat; - Reparizor mixturi asfaltice petru asternerea stratului de asfalt; -Autospeciala pentru transportul betonului (Autobetoniera)- Laboratorul de inercari autorizat de catre ISC in conformitate cu Regulamentul de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005 sau autorizate de institutii similare din strainatate.Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006;.Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006. 2. Dovada detineri in proprietate (lista cu mijloacele fixe sau alte documente echivalente), pentru cele care sunt in proprietatea ofertanului, iar pentru acele utilaje care nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului de inchiriere sau angajamente ferme sau alte documente echivalente, din care sa rezulte ca ofertantulare cel putin drept de folosinta asupra utilajului sau ca acestea vor fi puse la dispozitie ofertantului de catre un tert sustinator, 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2.Acord de subcontractare (daca este cazul), Angajament ferm de sustinere privind capacitatea tehnica ? personal si/sau utilaje echipamnte, in forma autentica la notarul public (daca este cazul) In acest caz se va prezenta: 1. Se va prezenta Angajamentul ferm de sutinere 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. 1. Certificat ISO 9001, in domeniul constructiilor civile sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile 2. Certificat ISO 14001 in domeniul constructiilor civile Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor civile. Ofertantii vor prezenta certificate in termen de valabiltate la data limita de depunere a ofertelor si acestea sunt emise pentru domeniile mentionate. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemelor cu exceptia situatiei in care procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat certificatul in cauza. Totodata ofertantii vor fi exclusi daca au certificatele mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cel specificat sau nu este cuprins si domeniul de activitate solicitat. In cazul in care certificatele sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata. In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer