Achizitie publica - Amplasare exterioara lift Spital Municipal Vatra Dornei, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 331877
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331877/18.07.2012
Denumire contract: Amplasare exterioara lift Spital Municipal Vatra Dornei, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEICod fiscal: 4535414, Adresa: STR.MIHAI EMINESCU NR.12, Vatra Dornei, Telefon: 0230371821, 0230371822, 0230375528, Fax: 0230371318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Amplasare exterioara lift Spital Municipal Vatra Dornei, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scoprealizarea lucrarilor de executie a obiectivului: ?Amplasare exterioara lift Spital Municipal Vatra Dornei, judetul Suceava?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pana la 2% din valoareacontractului fara TVA, conf.art.43 ind.1, alin2 din OUG34/2006 in cuantum de 7320, 00lei cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere aofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si incarca in SEAPpana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor din SEAP.Pentru IMM Garantia de Participare poate fi constituita in cuantum de 50%, GP va fi insotita de o declaratie pe propia raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a Garantia departicipare : - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO57TREZ5975006XXX001497, deschis la Trezoreria Municipiului Vatra Dornei;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: -Garantia de buna executiese poate constituiprin retineri succesive din sumele contractate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante . Sumainitiala carese depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcusulindeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contde disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie potrivit HG 1045/2011-art.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2, Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 3 , Declaratie privind evitarea conflictului de interese conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie potrivit art.2 din Ordinul 170/2012 cu privire la organiz., derularea si finaliz. procedurii de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, dupa cum urmeaza: - dr. Scurtu Aurel- manager, dr. Cotlarciuc Silviu ? director medical, -Ec.Gheorghica Delia- director financiareconomic , Apavaloaie Lucanu Luminita ?consilier juridic , Bruma Lenuta-presedinte al comisiei de evaluare, Sing. Groza Radu -membru in comisia de evaluare, Ec.Sasu Zamfira -membru in comisia de evaluare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 5 Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, conform art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari respectiv2009 , 2010, 2011 cursul euro la care va fi calculata este cel afisat de bnr ptr fiecare an.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, ,Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar, Experienta similaraOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de lucrari de constructii civilea carui valoare sa fie de minim: 366.097, 00 lei (fara TVA )., Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabilePersonal responsabil de indeplinirea contractului: - sef de punct de lucru - 1 persoana inginer cu studii superioare de lunga durata specializarea CCIA, cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? 1 persoana;
- 1 inginer specialist instalatii, autorizat ANRE electricSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Personal responsabil de indeplinirea contractului: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; copii dupa diplome de absolvire, Informatii despre dotarile specificedovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: ? laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC.dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator / Buldozer / excavator- schele pentru executie lucrari la inaltime, Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asocierecare va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului Informatii privind standardelede asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului(standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, Standarde de protectie a mediuluiSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiaraPropunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 51 )
Termenul de executie al lucrarii
4
Descriere: Termenul de executie al lucrarii P 2 = (t minim / t ofertat X 4 )
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrariiP3 = (g ofertat / g max X 10 )
Costuri de intretinere si mentenanta pentru lift
35
Descriere: Costul de mentananta si intretinere pentru lift P 4 = (c minim / c ofertat X 35)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 09:46