Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "AMPLASARE SISTEM DE CAMERE DE SUPRAVEGHERE PE STRAZILE 1, 2, 3, 401 SI ZONA PADURICE"


Detaliu pentru invitatia numarul 319520
Autoritate contractanta
ORASUL PECICA
Cod de identificare fiscala: 3519550
Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica
Telefon: 0257-468323
Fax: 0257-468633
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "AMPLASARE SISTEM DE CAMERE DE SUPRAVEGHERE PE STRAZILE 1, 2, 3, 401 SI ZONA PADURICE"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie si montaj echipamente de supraveghere, panouri solare, constructie montaj stalpi de sustinere, elaborarea documentatiei pentru aviz ENEL in cadrul proiectului ?Amplasare sistem de camere de supraveghere pe strazile 1, 2, 3, 401 si zona Padurice?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.01.2012 11:49
Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI PECICA, STR.2, NR.150, PECICA, JUD. ARAD
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2012 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI PECICA, STR.2, NR.150, PECICA, JUD. ARAD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
Valoare estimata: 355, 791.16 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181(pt. tert sustinator-art.181 lit.a), c1)si d))3.Declaratie privind conflictul de interese4.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta7.Certificatul constatator emis de ORC8.Declararea cifrei medii de afaceri în ultimii 3 ani-minim 711.582, 32 lei9.Experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat maxim 2 contracte similare, în valoare minima de 355791, 16 lei10.Informatii referitoare la modul de organizare si personal11.Informatii privind personalul tehnic de specialitate12.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice13.Informatii privind subcontractantii sau asocierea14.ISO 900115.ISO 14001
ATASATA IN FORMAT ELECTRONIC INVITATIEI DE PARTICIPAREGARANTIA DE PARTICIPARE-7100 LEI.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer