Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AMPLIFICATOR PNEUMATIC (26675)


Detaliu pentru invitatia numarul 355400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 355400/05.11.2013
Denumire contract: AMPLIFICATOR PNEUMATIC (26675)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE CERNAVODA STR.Medgidiei nr.2, cod postal 905200., Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +4 0241801155, fax: +4 0241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii - Sucursala CNE Cernavoda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE CERNAVODA STR.Medgidiei nr.2, cod postal 905200, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +4 0241801155, contact: M.Mihalache Serv. Achizitii - Sucursala CNE Cernavoda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AMPLIFICATOR PNEUMATIC (26675)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TD# 26675 - Amplificator pneumatic
II.1.6) CPV: 42124130-4 - Piese pentru masini pneumatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 400 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :300, 00 lei. si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, echivalenta, in acest caz, si se poate constitui in lei sau in echivalent alta valuta, la cursul de schimb al BNR din data publicarii Invitatiei de participare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, (in original); - virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a12) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul III.2.1.1.a3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.d- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Ionel Bucur ? Director CNE Cernavoda, Marian Serban - Inlocuitor de drept Director CNE CernavodaMadalina Olteanu ? Director Economic CNE Cernavoda, Veronica Petrisoaia - Inlocuitor de drept Director EconomicHoratiu Ionescu - Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeFlorin Georgescu - Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeViorica Lojnita - Sef Serviciu AchizitiiDorina Gherlan - Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisie evaluare: Corina Moldoveanu, Leon Barascu; Elena Ghiocel, Veronica Vames, Monica Mihalache, Rodica Maxim, Simona Barbu, Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va contine informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer