Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Analiza caracteristicilor tehnice si a distantelor declarate pentru pista de decolare-aterizare operabila cu aeronava B747 avand in vedere obstacolele si infrastructura invecinata la nivelul anului 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 344076
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 344076/20.03.2013
Denumire contract: Analiza caracteristicilor tehnice si a distantelor declarate pentru pista de decolare-aterizare operabila cu aeronava B747 avand in vedere obstacolele si infrastructura invecinata la nivelul anului 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A.Aeroportul Cluj-NapocaCod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analiza caracteristicilor tehnice si a distantelor declarate pentru pista de decolare-aterizare operabila cu aeronava B747 avand in vedere obstacolele si infrastructura invecinata la nivelul anului 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analiza caracteristicilor tehnice si a distantelor declarate pentru pista de decolare-aterizare operabila cu aeronava B747 avand in vedere obstacolele si infrastructura invecinata la nivelul anului 2013
II.1.6) CPV: 71311240-5 - Servicii de inginerie aeroportuara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 965 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garatiei de participare este de 7899.30 Ron (echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile)Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitati de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Constituirea garantiei de participare se va face in conf cu art.86, alin. (3) din HG925/2006.Conturi bancare: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj. In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conformitate cu Formularul Z.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform preved.Art.278^1/OUG34/2006.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare conform modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta conditie suplimentara. In caz contrar ofertantul se va exclude din procedura. Scrisoarea de garantie de participare in alta lb decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in lb romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei se face pe baza solicitarii trasmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Se vor respecta prevederile Anexei 1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. Constituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 90, din HG 925/2006. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.Se vor respecta prevederile Anexei 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinte obligatorii: prezentare Formular 4 - Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Informatii privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 5.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 6. Persoanele cu functii de decizie din cadrul RA Aeroportul Cluj-Napoca in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius ? Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.NOTA 1: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Formularul 3 si Formularul 4 (pt situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c)^1, d)) se vor prezenta si pt tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 6 se va prezenta si de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.a), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 4: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: -certificate ? echivalent-cazier juridic ? echivalent-declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 5: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse incertificat sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1. a) si III.2.1. b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul dea solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.3.Se solicita pentru persoane juridice/fizice romane si straine: Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente, pentru proiectare, asistenta tehnica si consultanta de specialitate privind constructia de obiective noi pentru infrastructura aviatiei civile, comunicatiilor, navigatiei aeriene, supravegherii si meteorologiei aeronautice, precum si pentru lucrari de reparatii si modernizari la obiectivele de aviatie civila existente - Cod (AAP)Asociatii, prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin autorizarile A.A.C.R. la data depunerii ofertelor. Ceilalti asociati sau subcontractanti care nu detin certificatele de autorizare trebuie sa respecte prevederile art. 6.1, lit. (e) din Reglementarea aeronautica civila romana nr. 2459 din 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar ? RACR-AD-AACDA si sa detina certificatele de autorizare la data inceperii prestarii serviciilor.Certificatele de autorizare se vor prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA 1: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct. 1 si 2 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Situatia elementelor patrimoniale1.1.Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., 2.Info pt ultimii 3 ani privind cifra de afaceri2.1.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 180.000 Euro. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere globala.Doc vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat.Cifra de afacere pentru oper econ incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min impus.2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, oper econ va prez o declPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara1.1. Se solicita ca ofertantul sa fii executat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin 1 contract care a avut ca obiect un studiu de analiza a caracteristicilor tehnice si a distantelor declarate pentru pista, finalizat cu proces-verbal de receptie finala.Nr.de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta documente doveditoare conf. Ordinului nr. 509/2001 privind formularea criteriilor de calificare si selectie, Anexa Nr.1?sectiunea Contracte de servicii, pct.a).Se va sustine indepl.cerintei prin prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cz. in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul eco. nu are posibilitatea obt. unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realiz. printr-o declaratie a operatorului eco., 1.2. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii in domeniul aeronautic prestate in ultimii 3 ani. Documentul se va completa pentru fiecare asociat. Daca ofertantul nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista serviciilor prestate de la infiintare.O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Operatorul economic va respecta prevederile art. 188, alin. (2), lit. a) din OUG 34/2006., 2. Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului2.1.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii personalului/organismului tehnic de specialitate. Cerinta se va respecta atat pt ofertanti unici, cat si pentru ofertanti asociati. Se vor prezenta documente de confirmare, care atesta disponibilitatea fiecarei persoane alocate pentru contract: contracte, angajamente, protocoale sau orice alte documente care pot confirma disponibilitatea acestuia. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului.In cazul unei asocieri, asociatii prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin personal/organism tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului, iar documentul pe asociere se va completa de catre liderul asocierii., 2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.Documentul se va completa pentru ofertanti si ofertanti asociati pt partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca., 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii3.1. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: CV-uri.3.2. Se vor prezenta documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitatile declarate in CV-uri: autorizatii, atestate, certificate de atestare profesionala, diplome de absolvire sau orice alte documente prin care se face dovada competentelor. Acestea se vor depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate de reprezentantul legal al operatorului economic.3.3. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., 4.Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii4.1. Se vor asigura (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) dotarile necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru echipamentele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora. Pentru echipamentele proprii se vor prezenta copii dupa balanta analitica a mijloacelor fixe semnata de catre conducatorul unitatii sau copii dupa contractele de vanzare-cumparare sau copii dupa contractele de leasing, pentru a face dovada ca acestea sunt din dotare proprie.4.2. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., 5.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)5.1. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 6. Informatii privind asocierea (daca este cazul)6.1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza la Notariat si va deveni anexa la contract. In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere, iar partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in ?Acordul de asociere?. Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii. 1. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul in care operatorul economic este in curs de a obtine certificatul, autoritatea contractanta accepta acest lucru numai daca evaluarea s-a finalizat si urmeaza sa se elibereze respectivele certificate.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a studiului
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer