Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Analiza eficientei functionarii echipamentelor din CET Govora


Detaliu pentru invitatia numarul 311814
Autoritate contractanta
CET GOVORA S.A
Cod de identificare fiscala: R10102377
Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea
Telefon: +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367
Fax: +40 0250 732890
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Analiza eficientei functionarii echipamentelor din CET Govora
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta conform Caiet de sarcini: Analiza eficientei functionarii echipamentelor din CET Govora; Probe termotehnice si programe de calcul a eficientei; Analiza tehnico-economica a structurii consumului de combustibil si analiza oportunitatii implementarii unor echipamente noi
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 06.10.2011 10:01)
Data publicarii: 29.08.2011 15:53
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET Govora SA, strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud.Valcea-Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET Govora SA, strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud.Valcea-Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 255, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie de participare 3800 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de participare cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata;Certificat constatator ;Certificatul de înregistrare;Informatii privind cifra de afaceri;Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani va contineun contractprestat de proiectare , consultanta sau studii in domeniul energetic; Prezentarea uneirecomandari/ Certificat constatator; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Standarde de asigurarea calitatii.
Atasata in SEAP invitatiei de participare
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata in conformitate cu prevederile art. 209 alin. 1 lit. d) teza 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este imposibila incheierea contractului din lipsa fondurilor de finantare ca urmare a reprioritizarii Programului de Achizitii pe anul 2011 si necesitatii finantarii unor proiecte cu impact in programul de conformare la mediu.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer