Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Analize, incercari, examinari nedistructive, distructive, pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii la instalatiile sub presiune, cu durata de functionare expirata


Detaliu pentru invitatia numarul 323394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 323394/03.04.2012
Denumire contract: Analize, incercari, examinari nedistructive, distructive, pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii la instalatiile sub presiune, cu durata de functionare expirata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analize, incercari, examinari nedistructive, distructive, pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii la instalatiile sub presiune, cu durata de functionare expirata
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analize, incercari, examinari nedistructive pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii preincalzitoarelor apa transvazata, joasa si inalta presiune aferente grupurilor 5, 6 si 7 ale S.C. CET Govora S.A.in conformitate cu cerintele stipulate in Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 71632200-9 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1500 lei.Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de primire a ofertelor Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante, acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit. Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006. Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie dincadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN, Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT, Director Tehnic - Calitate ? ing. Ludovic ZELICI, Sef Birou Tehnic-Proiectare - ing. Marian UTA.Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET, Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA, Seviciu Achizitii Publice - cs.jr. Marius TANASIE. 1. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau orice alt document conform legislatiei in vigoare, din care sa rezulte dreptul de a desfasura activitatea solicitata in documentatia de atribuire .Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.2.Autorizarea ISCIR a operatorului economic eliberata conform PT CR4-2009 - prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? a autorizatiei ISCIR eliberata conform PT CR4-2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani , raportati la data de primire a ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii (Daca este cazul).Subcontractantii vor incheia contracte cu ofertantul declarat castigator in aceleasiconditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta si vor raspunde in solidarpentru responsabilitatile ce le revin in executareacontractului.Resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind Asocierea.In cazul unei asocieri, ofertantul este obligat sadepuna acordul de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isiasuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.Acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Din acord trebuie sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de asociati.Liderul asocierii va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului., Experienta similara dovedita prin: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiarii indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Cel putin unui proces verbal de receptie saudocument constatator in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? care saconfirme prestarea de servicii din categoriacelor solicitate., Informatii referitoare la personalul despecialitate de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului deconducere, precum si persoanele responsabile pentru executia serviciilor si autorizate conform prescriptiei tehnice ISCIR PT CR6-2010, respectiv personal autorizat in : examinarea cu lichide penetrante (PT), examinarea cu pulberi magnetice (MT), examinarea radiografica (RT), examinarea cuultrasunete (UT), masuratori de grosimi prinultrasunete ale peretilor conductelor(UTT), examinare nivel de degradare metal prinreplici metalografice(AM), examinare nivel dedegradare metal prin incercari de duritate(HV), examinare vizuala (VT)., Informatii referitoare la asigurarea tehnica propusa pentru prestarea serviciilor, respectiv declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele autorizate conform prescriptiei PT CR6-2010 pentru efectuarea examinarilor solicitate, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent., Standarde privind menegementul de mediu/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al mediuluii ce indeplineste cerintele ISO 14001 , sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de Participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer