Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Analizor automat de imunologie echivalent tip Elisa


Detaliu pentru invitatia numarul 332029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA SUCEAVA
Numar invitatie: 332029/19.07.2012
Denumire contract: Analizor automat de imunologie echivalent tip Elisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA SUCEAVACod fiscal: 4244920, Adresa: Strada Scurta nr. 1A, Suceava, Suceava, Telefon: 0230/514557, Fax: 0230/515089
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analizor automat de imunologie echivalent tip Elisa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare analizor automat de imunologie echivalent tip Elisa.
II.1.6) CPV: 38434580-5 - Analizoare imunologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 1.935, 00 Iei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HG nr.925/2006. Cont de Trezorerie a autoritatii contractante IBAN RO 78TREZ 5915 003X XX00 0089 deschis la Trezoreria Suceava. Adresa caseriei autoritatii contractante este: str. Scurta, nr.1A, municipiul Suceava CP 720223, jud.Suceava. Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmitein original la sediul autoritatii contractante din str. Scurta, nr.1A, municipiul Suceava CP 720223, jud.Suceava, Secretariat, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din anuntul de participare), ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform prevederile art.278 ind.1 din O.U.G. 34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul ?(in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, reprezentantii Directiei de Sanatate Publica a Judetului Suceava are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea ofertantului si/sau oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu respecta graficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea ofertantului si/sauoricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.1 )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale a sediului , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati.-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul C completat.-Mod de participare cu oferta independenta .Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul D.-DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1). Director Executiv ? Dr. Ludovic, Abitei; 2). Dir. Exec. Adj. Ec. ? Ec. Firuta Bosancu; 3). Consilier Juridic ? Jr. Marina Balan; 4) Sef Laborator Diagnostic si Investigare in Sanatate Publica- Dr. Filipiuc Silvia 5). Sef birou Aprovizionare si Mentenanta ? Ing. Agavriloaei Cristina; 6). Consilier Achizitii Publice ? Ec. Cuciurean Cristina. Pentru persoane juridice/fizice romane Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul .Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa furnizeze produsul ce face obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.Cerinta nr. 1 Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore produselor furnizate care face obiectul principal al procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator produsului care face obiectul principal al achizitiei publice.Nota: Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertei conform art. 9 alin.3 din Legea 359/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor contracte de furnizare similare finalizate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari/certificari privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale de la conducatorul institutiei beneficiare. Documente doveditoare: lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, fisa de experienta similara, copie dupa informatiile relevante din contracte, procese verbale de predare- primire si modul de indeplinire a obligatiilor., Cerinta nr. 2Asigurarea cu personal tehnic de specialitate. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Asigurarea cu utilaje, echipamente tehnice, instalatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Cerinta nr. 1ISO 9001 :2008 - Standard de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 51 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36 indice 1 si conexe din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (51 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertat
Termenul de livrare
49
Descriere: Pentru oferta care prezinta termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 49 de punctePentru ofertele care prezinta alt termen de livrare, punctajul se calculeaza procentual astfel: Pto = (to minim/ ton) x 49Nota: Durata maxima acceptata de livrare de la emiterea ordinului de livrare este de 60 de zile calendaristice, peste aceasta durata oferta va fi considerata neconforma.Durata minima realista este de 10 zile, sub acest prag oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer