Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANALIZOR MICROBIOLOGIC(Sistem automat de identificare si testare a sensibilitatii la antibiotice si antifungice a bacteriilor si fungilor)


Detaliu pentru invitatia numarul 338792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Sanatate Publica Judeteana Tulcea
Numar invitatie: 338792/02.11.2012
Denumire contract: ANALIZOR MICROBIOLOGIC(Sistem automat de identificaresitestare a sensibilitatii la antibiotice si antifungice a bacteriilor si fungilor)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica Judeteana TulceaCod fiscal: 4321631, Adresa: str.viitorului nr.50, Tulcea, Telefon: 0240534134, Fax: 0240534290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANALIZOR MICROBIOLOGIC(Sistem automat de identificaresitestare a sensibilitatii la antibiotice si antifungice a bacteriilor si fungilor)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ANALIZOR MICROBIOLOGIC (Sistem automat de identificaresitestare a sensibilitatii la antibiotice si antifungice a bacteriilor si fungilor)
II.1.6) CPV: 38434540-3 - Echipament biomedical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participareAstfel :806, 45 leiLEI ADICA 1% DIN VAL FARA TVA- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in contul RO36TREZ6415003XXX000073 deschis la Trezoreria Tulcea.SE VA FACEDOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI .
Garantie de buna executie
2% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA -SE VA CALCULASI CONSTITUI LA FINALUL PROCEDURII DE ACHIZITIE IN RAPORT DE VALOAREA OFERTEI CASTIGATOARE .CONTRACTANTUL ARE OBLIGATIA DE A DESCHIDE CONTUL DE GARANTIE LAUNITATTEA TREZORERIEI STATULUI.MODALITATEA DE CONSTITUIRE : PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTAREEMIS IN CONDITIILE LEGII. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitateade indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSecompleteazaFormular: 1Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeazaFormular: 2Cerinta nr. 3Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeazaFormular: 4Cerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeazaFormular: 3Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Militaru Laurentia - director, Nicolau Mihaela ? director ec , Acsenti Mihaelaconsilier juridic, ing Rusei Lenuta - comisia de deschidere oferte, insp GandacMarian- comisia de deschidere oferte, insp Condrat Mariana - comisia de deschidere oferte, insp Vasilciu Mariana ?comisia de deschidere oferte , inspJinga Mariorica-comp Achizitii PubliceCerinta nr.5 (obligatorie)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Cerinta nr. 6 (obligatorie)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.Cerinta nr. 7(pentru persoanele juridice straine)Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Se va prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate alofertantului include producerea/comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei ;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea certificatului constatator in original sau copie lizibila cu mentiunea conf cu originalululPersoane juridice /fizice straineSe va prezenta: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectareaprevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania depersoane fizice si juridice nerezidente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 ?Fisa de informatii generaleCerinta nr 2Se va prezenta Bilant contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: OPERATORUL ECONOMIC VA DEMONSTRA PRIN ORICEDOCUMENT DE CARE DISPUNE CA PRODUSELE AUFOST MANUFACTURATE INTR-UN SISTEM DE CALITATE AFERENT STANDARDULUI ISO.-certificatul de garantie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer