Achizitie publica - Analizor pentru determinarea compusilor din sulf
Detaliu pentru invitatia numarul 321092
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321092/01.03.2012
Denumire contract: Analizor pentrudeterminarea compusilor din sulf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNTGN TRANSGAZ SA MEDIASPta CI MOTAS 1Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analizor pentrudeterminarea compusilor din sulf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analizor pentru determinarea compusilor de sulf upgradat la un gazcromatograf CP 3800 VarianAnalizor pentru determinarea compusilor de sulf upgradat la un gazcromatograf 6890 Agilent
II.1.6) CPV: 38432100-3 - Analizoare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de participare G.P. lot 1=2500 LEI.G.P. lot 2=2500 LEI. Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, OP.Valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu valabilitatea ofertei(90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Valoarea retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/2006 Lotul 1= 1250 lei, Lotul 2= 1250 lei
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale aferente lucrarilor executate, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. -orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere conform art. 69ยน din OUG nr 34/2006.Persoana cu functie de decizie ? Director General Florin Cosma. Director general Adj. Pintican Liviu, Director Barbu Viorel, Director Directia Juridica Idu Olga, Director Departament Economic Radu Moldovan. Prezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participanti la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori))Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator, copie lizibila conform cu originalul emis de catre Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleDeclararea cifrei medii anuala de afaceri pe ultimii 3 ani valoarea cifrei de afaceri in euro va respecta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR/BCE pentrufiecare an in parteCertificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata , conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare similare finalizate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari/certificari privind modul de indeplinire a clauzelor contractuale de la conducatorul institutiei beneficiare. Lista va include valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul furnizari ISO9001 :2008 - Standard de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:13