Achizitie publica - Analizor pentru masurarea impuritatilor din gaze de inalta puritate
Detaliu pentru invitatia numarul 343328
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343328/04.03.2013
Denumire contract: Analizor pentru masurarea impuritatilor din gaze de inalta puritate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEACod fiscal: RO2538104, Adresa: Str. Uzinei, nr. 4, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250732744, Fax: +40 250732746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institut National de Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analizor pentru masurarea impuritatilor din gaze de inalta puritate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analizor pentru masurarea impuritatilor din gaze de inalta puritate - 1 bucata
II.1.6) CPV: 38432100-3 - Analizoare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantiei de participare este: 8.000lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In oricesituatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Daca garantia de participare a fost constituita ca instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.se va posta in SEAP in format electronic, prin scanare purtand mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila ofertantului, pentru sustinerea conformitatii si prezentata in original autoritatii contractante.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuire. Incazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art.278 ind.1 din OUG 34/2006 in suma de 4.263, 87 lei Formular 8.Daca garantia de participare se face in valuta se va folosi cursul de schimb leu/euro valabilla data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 7% din valoarea contractului atribuit fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului prin: a) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract_formular 9 sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cuHotararea nr. 1045/19.10.2011, in care se va constitui initial o suma egala cu cel putin 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va elibera conform prevederilor legale ? art.92 alin.1 din H.G.925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006). Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Formular 2.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice, in termen de valabilitateCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat saulocal vor fi repinse.Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta.Formular 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : - Director General Prof. Univ. Dr. Ioan Stefanescu, - Director Stiintific Dr. Chim. Vasile Stanciu, - Membru CA Enachiou Constantin, - Membru CA Gratie Nicolae, - Membru CA Andreescu Gabriel, - Director Economic Ec. Viorica Handolescu, - Director ITA Dr. Ing. Gheorghe Titescu, - Sef Pilot Criogenic Dr. Ing. Liviu Stefan, - Director CNHPC Dr.Fiz. Mihai Varlam, - Sef Departament C-D Dr. ing. Roxana Elena Ionete, - Departament C-D Fiz. Saros Gili, - CNHPC Dr. ing. Mihail Culcer, - Compartiment Tehnic, Atribuire Contracte de Achizitie Publica Ec. Popescu Lucian, -Compartiment Tehnic, Atribuire Contracte de Achizitie Publica Ing. Marius Dumitrescu- Sef Atelier Mecanic Ing. Dan Mocanu. Pentru persoane juridice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul).Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare. Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 800.000 lei. bilantul contabil aferent ultimului an incheiat (31.12.2011)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic( potrivit art. 188, alin. lit. a) din OUG nr. 34/2006, republicata). Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 10:58