Achizitie publica - Analizor TOC
Detaliu pentru invitatia numarul 337857
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337857/19.10.2012
Denumire contract: Analizor TOC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 0256403030, fax: +40 0256403150, persoana de contact: CLAUDIA MICEA, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea ?Politehnica? din TimisoaraP-ta Victoriei nr 2 etaj 2 cam 208 cod postal 300006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Analizor TOC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analizor TOC ? 1 Bucconform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 38500000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, in cuantum de 900 lei. Se constituie prin: - virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara, CUI: 4269282 (ordin de plata se prezinta in original si trebuie sa fie vizat de catre banca/trezorerie emitenta, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG 34/2006 actualizata. In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus (450lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin (4) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: 4. Completarea formularului cu titlul Anexa nr. 12C: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.In cazul in care se depune oferta in asociere sau se apeleaza la sustinere din partea unui tert, se vor completa, dupa caz: Anexa nr. 22 ?Declaratie tert sustinator profesional?, Anexa nr. 21 ?Declaratie tert sustinator tehnic?, Anexa nr. 20 ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici; Anexa nr. 19 ?Angajament tert sustinator financiar?; Anexa nr. 44 ?Model acord de asociere?.--> Cerinta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010, Monitorul Oficial nr. 701/20.10.2010).Modalitatea de indeplinire: 5) Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (model prezentat in formularele anexate).6) Completarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata?, conform modelului prezentat in formularele anexate. Acest formular cuprinde si o anexa reprezentand lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteLISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARAViorel Aurel Serban-RECTORCorneliu Davidescu-PRORECTORMarius Otesteanu-PRORECTORDaniel Dan-PRORECTORFlorentiu Staicu-DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVFlorian Miclea? DIRECTOR FINANCIAR CONTABILClaudia Micea-Sef birou Achizitii produse-presedinte comisieFlorica Manea-Conferentiar doctor inginer-membru comisieGruescu Bogdan-Birou achizitii produse-membru comisieAdriana Szakallas-Birou achizitii produse-membru comisieRamona Pasca-Birou achizitii produse-membru comisie Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice romaneModalitatea de indeplinire: 7) Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 45 de zile inainte de data depunerii ofertei, prin care ofertantul face dovada activitatii sale principale.--> Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice straine.Modalitatea de indeplinire: 7) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unor informatii cu privire la situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada capacitatii sale tehnice si profesionale, precizand experienta sa in indeplinirea unor contracte similareCompletarea modelului de formular ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani?, in care sa se regaseasca si produse similare obiectului achizitiei Documente emise de organisme abilitate care atesta faptul ca echipamentele ofertate au fost produse in conformitate cu standardele actuale privitoare la asigurarea controluluicalitatii.Prezentarea certificatului ISO 9001 sau a unui document echivalent emis de un organism independent, certificat / document care trebuie sa fie in termen de valabilitate la datade depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:36