Achizitie publica - Anexa administrativa la Primaria Covasint, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 302367
COMUNA COVASINT
Cod de identificare fiscala: 3520253
Adresa: Covasint nr.319, judetul Arad, Covasint
Telefon: 0257/385005
Fax: 0257/385000
Denumire invitatie: Anexa administrativa la Primaria Covasint, judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de constructie anexa administrativa Primaria Covasant, jud. Arad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.06.2011 17:06
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Covasint, Covasint, 319, jud. Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Covasint, Covasint, 319, jud. Arad
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 280, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. pv. eligibilitatea, decl. pv calitatea de participant la procedura, certif.de participare la procedura cu oferta independenta, decl.pv. neîncadrarea în prev. art. 181, certif impozite si taxe bugetul de stat, certif. impozite si taxe locale, certif. ORC, fisa info gen, cifra af. minim 560000 lei documente justificative acces lichiditati pt. 150000 lei, decl.pv lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, lucrare similara - 280000 lei (fara TVA) cu procese-verbale receptie si recomandare, Decl. pv. utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, decl pv.efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, decl. pv pers de specialit, certif. ISO 9001 sau echivalent, certif. 14001 sau echivalent, certif OHSAS 18001, certificat SA 8000 sau echivalent
SEAP. Cuantum garantie de participare 5600 lei printr-un instrument de garantare sau ordin de plata
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
40
Descriere: Se va raporta la cerintele prevazute la Cap. VI.4) ?Modul de prezentare a propunerii tehnice?, astfel: - Planul calitatii pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, adaptat la lucrare ? maxim. 10 pct.;
- Memoriu privind organizarea executiei lucrarilor ? maxim 10 pct.;
- Proceduri tehnice de executie avute in vedere pentru executia contractului (PTE) ? maxim 20 pct.;Se vor urmari urmatoarele aspecte: - Respectarea cerintelor de calitate;
- Particularizarea si adaptarea la lucrare a metodelor propuse;
- Corelarea cu normele/metodologiile legale in vigoare;Punctajul final va fi media aritmetica a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de evaluare si va fi calculat cu doua zecimale.
Durata de executie
10
Descriere: Punctajul acordat fiecarei oferte se determina prin raportare la oferta cu durata de executie cea mai scurta, exprimata in zile calendaristice, dupa cum urmeaza: Punctaj N= Durata cea mai mica/Durata N x 10.Durata N este durata oferita de ofertantul N.Punctajul final va fi calculat cu doua zecimale.Ofertele cu durata de executie mai mica de 45 de zile calendaristice nu se vor puncta.Ofertele cu o durata de executie mai mare de 120 zile calendaristice vor fi respinse ca neconforme.