Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANSAMBLU DE MOBILIER


Detaliu pentru invitatia numarul 324081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 324081/12.04.2012
Denumire contract: ANSAMBLU DE MOBILIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: 0236-419177, Fax: 0236-419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca , nr. 47, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236419177, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Dunarea de Jos" Galati, str. Domneasca nr. 47, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANSAMBLU DE MOBILIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de ansamblu de mobilier compus din : dulap 700x400x2400 mm ? 6 buc , dulap 1400x400x1000 mm ? 1 buc , dulap 900x400x900 mm ? 2buc , dulap 900x400x1100 mm ? 1 buc , birou 2000x800x800 mm ? 1 buc , corp fix 1000x400x800 mm ? 1 buc , corp mobil 400x450x600 mm ? 1 buc , masa consiliu ? 3600x1100x780 mm ? 1 buc , dulap 500x400x2400 mm ? 4 buc , dulap 500x400x2000 mm ? 10 buc , dulap 800x400x2000 mm ? 4 buc , birou 1200x600x800 mm ? 4 buc , corp mobil 400x450x600 mm ? 4 buc , dulap suspendat 800x300x600 mm -12 buc , dulap 700x400x2400 mm ? 5 buc , corp fix 1000x500x1450 mm ? 2 buc , masa lucru 3400x650x800 mm ? 1buc , corp mobil 400x450x600 mm ? 2 buc , dulap vestiar 800x400x2000 mm ? 2 buc , dulap accesorii 800x500x2800mm ? 4 buc , scaun directorial tip manager ? 2 buc , scaun tip vizitator ? 25 buc , scaun taburet tip laborator ? 10 buc .
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
806 RON;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Modul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 15) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor . Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006 .Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 .Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire. Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei.Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireInformatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Romeu HORGHIDAN - DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Prof.dr.ing. Gabriela Elena BahrimConf.dr.ing. Stanciu SilviusConf.dr.ing. Gabriela RapeanuIng Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristIng. Bratu Mihaela ? Ad-tor. PatrimoniuIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.5.Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta .Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 .Modalitate de indeplinire : Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.In cazul unei asocieri, se va prezenta angajamentul de legalizare a asocierii pentru cazul in care oferta depusa este declarata castigatoare. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant , cifra medie de afaceri pe anii 2008, 2009, 2010.Operatorii economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011, vor demonstra indeplinirea cerintei pentru anii 2009, 2010, 2011.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim de: - lot 180000 lei fara TVA .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ., 2.Prezentarea de informatii privind experienta similara. Se solicita ofertantului sa confirme furnizarea in ultimii 3 ania unu sau mai multe contracte (maxim 3 contracte) avand ca obiect livrarea de produse similare.Suma totala a contractului/contractelor prezentat/prezentate trebuie sa fie de minim : - lot 140000 lei fara TVA;, 3.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer