Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANTIBACTERIENI DE UZ SISTEMIC ,SOLUTII PENTRU PERFUZII


Detaliu pentru invitatia numarul 325869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC VALENII DE MUNTE
Numar invitatie: 325869/07.05.2012
Denumire contract: ANTIBACTERIENI DE UZ SISTEMIC , SOLUTII PENTRU PERFUZII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC VALENII DE MUNTECod fiscal: 2844200, Adresa: B-dul.N.IORGA, NR.10, Valenii de Munte, Telefon: 281525, Fax: 282525
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul.N.IORGA, NR.10, Valenii de Munte, Romania, cod postal: 106400, telefon: +40 44282525, fax: +40 44283629, persoana de contact: SPITAL VALENII DE MUNTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANTIBACTERIENI DE UZ SISTEMIC , SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE ANTIBACTERIENI DE UZ SISTEMICSOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Conform art. 43, alin. 2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia dea solicita ofertantilor constituirea garantiei de participare.- Garantia de participare este de 1% din valoarea pentru fiecare lot, conform caietului de sarcini.- Garantia de participare se poate constitui astfel: a) prin scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica (form. Nr. 5);b) prin O.P. in contul: RO50TREZ5285041XXX000271 deschis la trezoreria Valenii de Muntec)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie in original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.?Perioada de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin90 zile.Garantia de perticipare trebuie depusa in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitatea ofertei.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire inainte de sedinta de deschidere/descarcare a ofertei, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea -se complEteaza obligatoriu Formularul nr.4Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.1Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -se completeaza obligatoriu Formularul 5Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribirea contractului.Declaratie pe proprie raspundere de indeplineplinire acerintelor de calificare - Formularnr.6Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.61^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante : MANAGERR -EC.TANASE RADU GEORGE; DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL -EC.LUPU CONSTANTIN ;DIRECTOR MEDICAL -DR.NILA LIGIA;SEF BIROU T.A.A.T..ing.COMAN ION-se completeaza obligatoriu Formularul 3 Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate , categoria de produse care fac obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 prin care judecatorul sindic a pronuntat o sentinta de intrare in faliment- Certificatul constator se va trimite in original sau copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul operatorului economic .- Cerificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .In cazul certificatului constatator , Autoritatea contactanta solicita ofertantului clasat pe primul loc , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (CA pentru care se va exprima pentru anii 2009 1 euro= 4.2282;anul 2010 1 euro =4.2848 anul 2011 1 euro =4.3197
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani similare obiectului procedurii FORMULARUL 72.Experienta similara se va completa FORMULARUL 8.Ofertantii vor face dovada finalizarii unui contract similar obiectului procedurii insotit de o recomandare sau document constatator .Din "Recomandare/Document constator"trebuie sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale .3.Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic participant la procedura, prin care sa confirme ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer