Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic


Detaliu pentru invitatia numarul 347627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 347627/29.05.2013
Denumire contract: Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu AC, Jud. Bacau, str.ZORILOR, NR.1, Mun. Moinesti, Romania, cod postal: 605400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de medicamente-« Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic », pentru farmacie spital.Valoarea minima 143.966, 00 lei fara TVA pana la 31.12.2013 si maxim 215.949, 00lei fara TVAOptiuni: Cantit.suplimentare/similare de produse cf.tabelului si val.estimativa fara TVA-71.983 lei
II.1.6) CPV: 33631400-6 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 966 - 215, 949 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din val.estimata, 2879, 32 RON/664 euro.Data la care se face echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Garantia constituita prin virament bancar va fi platita in contul RO26TREZ0635006XXX001116, Trez.Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru AC.Garantia trebuie sa aiba specificat obiectivul: Furnizare «Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic»COD CPV 33631400-6 la SMUM;str.Zorilor, nr.1, Mun.Moinesti, Jud.Bacau. In cazul scrisorii de garantie bancara se va putea completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale.Cf. Art.86 alin.(6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. In cazul scrisorii de garantie bancara se va putea completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prev art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.In vederea respectarii prevederilor art.88, alin.2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim. In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278 1 din OUG nr.34/2006 actualiz.si modif.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului .Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: 1.Cotirlet Adrian, Reprezentant legal, Manager2.Gaman Oana, Director financiar contabil3.Leca Daniela, , Sef birou achizitii4.Botezatu Maura, JuristCerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical: 1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: 1. Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate sau Autorizatie de distributie angro ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, conform prev. Art.788 din Legea nr.95/2006 (copie lizibila- conform cu originalul);2.Autorizatie de punere pe piata cu anexa1, anexa 2, anexa 3, conform cerintei Legii nr.95/2006, Titlu 17-Medicamentul, emisa de MS ? ANMDM, (in termen legal de valabilitate) sau Adresa de la ANMDM pe anul in curs, din care sa rezulte ca s-au facut demersurile pentru reinnoirea autorizatiei de punere pe piata, iar produsele pot fi comercializate, pana la data limita de depunere a ofertei; (copie lizibila- conform cu originalul)Pentru persoane juridice straine: -Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Se solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 287.932, 00lei.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 ?1 Euro = 4, 2379 Lei2012 - 1 Euro = 4.4287 LeiSe completeaza ? Formular nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare cumulata de cel putin143.966, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se completeaza - Formular nr. 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer