Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Antimicobacteriacee


Detaliu pentru invitatia numarul 330134
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE
Numar invitatie: 330134/20.06.2012
Denumire contract: Antimicobacteriacee
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECod fiscal: 4568250, Adresa: STR.AVIATIEI NR.1, Rosiori de Vede, Telefon: +40 247406085, Fax: +40 247406095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Aviatiei nr.1, Rosiorii de Vede, Romania, cod postal: 145100, telefon: +40 247406085, fax: +40 247406095, persoana de contact: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE, Str. Aviztiei nr. 1, Rosiorii de Vede
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Antimicobacteriacee
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMIKACINUM 1g/4ml, CLARITHROMYCINUM 500mg, COMBINATII (RIFAMPICINUM + ISONIAZIDUM) 300mg+150mg, ETHAMBUTOLUM 400mg, ISONIAZIDUM 100mg, ISONIAZIDUM 300mg, OFLOXACINUM 200mg, PYRAZINAMIDUM 500mg, PROTIONAMIDUM 250mg, RIFAMPICINUM 150mg, RIFAMPICINUM 300mg, STREPTOMYCINUM 1g, CICLOSERINUM 250mgValoarea estimata fara TVA este cuprinsa in intervalul 99322 lei si 174495 lei, unde valoarea estimata minima in suma de 99322 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata pana la 31 decemebrie 2012(corespunzatoare cantitatilor minime prevazute in caietul de sarcini si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar suma maxima estimata de 174495 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari a cantitatilor minime (conform prevederi art.6, alin3, lit a la d, din HG925/2006).Prelung durata contract cf prev art.6 alin.3, lit.a-d din HG 925/2006, nivel max de suplim a cant
II.1.6) CPV: 33651300-1 - Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participarea) In conformitate cu prevederile Art. 43^1 si Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 : se solicita cuantumul garantiei de participare, conform caietului de sarcini - cuantumul garantiei de participare: 994 ron.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data deschiderii ofertei.c) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, sau? prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar ? copie chitanta conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului;Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la autoritatea contractanta ? secretariat, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu prezinta dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art36 alin (1), lit. a) din HG 925/2006.SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECont trezorerie RO 68 TREZ 60 85 006 XXX 00 45 94, deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede.Cod de inregistrare fiscala: 4568250
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 5 si 6) - original, semnat si stampilat. Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181, pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare medicamente Antimicobacteriacee.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 3)- original, semnat si stampilat. Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 4) - original, semnat si stampilat. Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti.Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Circiumaru Valerica ? manager, Ing. Ec. Costea Monica ? director financiar contabil, Dr. Nastasescu Mihail ? director medical, Farm. Stoian Florentina, Cons. Jr. Toma Cristiana.4) Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor - original sau copie legalizata.- Certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale- Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale.- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.- Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina datorii, sub sanctiunea respingerii ofertei.Potrivit dispozitiilor art. 9 alin 1 din Ordin 509/2011 emis de ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular2) - original, semnat si stampilat.6) Fisa de prezentare (formular 1)- original, semnat si stampilat. Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, emis cu 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei - original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Autorizatia de fuctionare eliberata de Ministerul Sanatatii, - Autorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer