Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC HIV-SIDA


Detaliu pentru invitatia numarul 352415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Numar invitatie: 352415/09.08.2013
Denumire contract: ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMICHIV-SIDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis TurcanuCod fiscal: 4548538, Adresa: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Telefon: 0256-203303, Fax: 0256-201976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMICHIV-SIDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 ABACAVIRUM + LAMIVUDINUM600mg/300mgbuc 19802 SAQUINAVIRUM500mg buc 21603 RITONAVIRUM100mg buc 25204 ZIDOVUDINUM + LAMIVUDINUM300mg/150mg buc 28805 LOPINAVIRUM + RITONAVIRUM 200mg/50mg buc 50406 ATAZANAVIRUM300mg buc 5407 LAMIVUDINUM150mg buc 10808 STAVUDINUM30mg buc 6729 STAVUDINUM40mg buc 67210 EFAVIRENZUM600mg buc 90011 ZIDOVUDINUMsirop buc 612 LAMIVUDINUM10mg/ml buc 4213 NEVIRAPINUMsirop buc 614 ABACAVIRUM20mg/ml buc 3615 LOPINAVIRUM + RITONAVIRUM 80mg/ml+20mg/ml buc 4816 DARUNAVIRUM400mg buc 36017 DARUNAVIRUM600mg buc 36018 NEVIRAPINUM200mgbuc 36019 FOSAMPRENAVIRUM700mg buc 360
II.1.6) CPV: 33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 128 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de : Lot nr 1-877 LEI, Lot nr 2-183LEI, Lot nr 3-163 LEI, Lot nr 4-490 LEI, Lot nr 5-657 LEI, Lot nr 6-304 LEI, Lot nr 7-85 LEI, Lot nr 8-58 LEI, Lot nr 9-60 LEI, Lot nr 10-20 LEI, Lot nr 11-3 LEI, Lot nr 12-55 LEI, Lot nr 13-11 LEI, Lot nr 14-75 LEI, Lot nr 15-143 LEI, Lot nr 16-119 LEI, Lot nr 17-166 LEI, Lot nr 18-38 LEI, Lot nr 19-73 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui cf art 86 alin (1) din HG 925/2006. Contul pentru garantia de participare este: RO48TREZ6215006XXX014915 Trezoreria Timisoara. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse, dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa si in original la sediul AC (pana la data limita de depunere a ofertelor) precum si in SEAP conf. Art. 18 din HG 1660/2006 . Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare, cursul valutar este comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;Functie de decizie in cadrul AC: Dr. Adam Ovidiu, managerDr. Andrei Zeno, director medicalBanciu Ana, director ingrijiriEc. Martin Cristian, director financiar-contabilIng. Anton Ana, sef serviciu administrativ, contractari, achizitii, transportEc. Cohert Gabriela, sef serviciu resurse umane norme organizare salarizareJr. Babalau Eugen, consilier juridic4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;(documentele vor fi incarcat electronic in SEAP) Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul in sensul ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.(documentul va fi incarcat electronic in SEAP)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri, cf art 185 alin 1 lit c) din OUG 34/2006, potrivit caruia solicitam cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (documentul va fi incarcat electronic in SEAP), Bilantul contabil pentru data de 31.12.2012, vizat si inregistrat la organele competente. (documentul va fi incarcat electronic in SEAP)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalor livrari similare obiectului contractului in ultimii 3 ani - se solicita Formularul 4 completat(documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008.(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer