Achizitie publica - Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune din Enel Distributie Muntenia UTR Ilfov-UO Buftea, UTR Giurgiu-U.O Calugareni, UTR Giurgiu ? U.O Giurgiu
Detaliu pentru invitatia numarul 319590
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319590/17.01.2012
Denumire contract: Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune din Enel Distributie Muntenia UTR Ilfov-UO Buftea, UTR Giurgiu-U.O Calugareni, UTR Giurgiu ? U.O Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1 , DIRECTIA PROCUREMENT, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065082, fax: +40 372871911, persoana de contact: Maricela Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1 , DIRECTIA PROCUREMENT, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065082, fax: +40 372871911, persoana de contact: Maricela Stan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune din Enel Distributie Muntenia UTR Ilfov-UO Buftea, UTR Giurgiu-U.O Calugareni, UTR Giurgiu ? U.O Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Antrepriza lucrarilor in retelele de medie tensiune din Enel Distributie Muntenia UTR Ilfov-UO Buftea, UTR Giurgiu-U.O Calugareni, UTR Giurgiu ? U.O Giurgiu
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 196, 608 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LotI: 60400 lei/30200 lei pt IMM;LotII: 68500 lei/34250 lei pt IMM;LotIII: 77500 lei/38750 lei pt IMM.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2010, in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: LotI: 8.063, 05 lei fara TVA(calculat conform litera b);LotII: 8.130, 54 lei fara TVA(calculat conform litera b);LotIII: 8.206, 06 fara TVA(calculat conform litera b)
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2-1;II)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2-2;III)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F 2-3;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii, Camelia Grigoruta ? Director Adjunct Achizitii si Servicii;IV)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2-4;V)Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. I)Docuent edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridicestraineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?II)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-Atestat emis de A.N.R.E. tip C2AConform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata : Lot 1:10.061.056 lei/5.030.528 lei pt IMMLot2:11.410.880 lei/ 5.705.440 lei pt IMMLot 3:12.921.280 lei/ 6.460.640 lei pt. IMM, Informatii privind situatia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de lucrari similare, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, , executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente cu o valoare de 80 % din valoarea minima estimata pentru fiecare Lot in parte (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de: Lot 1:2.856.499, 20 lei (fara T.V.A.), Lot 2:3.394.611, 20lei(fara T.V.A.)Lot 3:3.885.619, 20lei (fara T.V.A.), Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul) Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului (OUG 34 ? art 188 e)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie este publica integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2012 11:20