Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Anvelopare termica si refacere fatade la cladirea Colegiul Tehnic ?SAMOIL ISOPESCU? din Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 329114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COLEGIUL TEHNIC "SAMUIL ISOPESCU"
Numar invitatie: 329114/11.06.2012
Denumire contract: Anvelopare termica si refacere fatade la cladirea Colegiul Tehnic ?SAMOIL ISOPESCU? din Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL TEHNIC "SAMUIL ISOPESCU"Cod fiscal: 4243932, Adresa: STR. SAMOIL ISOPESCU NR.19, Suceava, Telefon: 0230222851, Fax: 0230222851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SAMOIL ISOPESCU NR.19, Suceava, Romania, cod postal: 720036, telefon: +40 230222851, fax: +40 230222851, persoana de contact: MICHAELLA MELINTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SAMOIL ISOPESCU NR.19, Suceava, Romania, cod postal: 720036.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Anvelopare termica si refacere fatade la cladirea Colegiul Tehnic ?SAMOIL ISOPESCU? din Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Anvelopare termica si refacere fatade la cladirea Colegiul Tehnic ?SAMOIL ISOPESCU? din Suceava
II.1.6) CPV: 45320000-6 - Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 713 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 3.000 Lei se va constitui cu valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor sub forma de Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca/Societate de asigurari) sau prin virament in cont deschis la Trezoreria Mun. Suceava IBAN RO81TREZ5915006XXX005026 sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrari d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006 Ofertantii ce constituie garantia de participare cu Scrisoare de garantie, vor prezenta acest document in original
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie astfel: 70% in 14 zile de la finalizarea contractului de lucrari in baza PV de receptie la terminarea lucrarilor; 30% dupa receptia finala a lucarrii (terminarea perioadei de garantie acordata lucrarii)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Nota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Director? prof. Melinte Michaella; DirectorAdjunct ?ing. Ilie Mihaela Dana; Contabil Sef ? ec. Tudose Roxana; Responsabil achizitie ? Strugariu Simona ElenaCertificatele fiscale si cazierul fiscal se prezinta in original/ copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" La solicitarea comisiei de evaluare pentru verificarea conformitatii documentelor ce au fost preyentate initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul are obligatia de a preyenta documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal si activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii documentului in forma copie cu mentiunea "conform cu originalul" ofertantul are obligatia ca la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte, pentru verifirea conformitatii, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Situatiaeconomico-financiaraaferenta ultimilor 3 ania)Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 anib) Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 aniCerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta estemai mica de 3 ani - Minim 330.000 Lei echivalent 74.719, 80 Euro la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 4165 Lei. Cursul Leu/Euro aferent ultimilor 3 ani este mentionat in Formularul B2., Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabilvizat de ANAFla data de 31.12 pentru anii 2009, 2010 si 2011 sau documente relevante privind situatia financiara aferenta ultimilor 3 ani sau perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani - in copie, Formular B2 din Sectiunea Formulare., 2.Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - executia lucrarilor - pe intreaga perioada de executie a contractului respectiv 30 zile. Se vor prezenta Documente avand perioada de valabilitate egala cu cea a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertei) din care sa rezulte ca ofertantul detine sau are acces la resurse financiare sau materiale ce vor fi alocate exclusiv pentru acest contract, astfel: cash-flow de minim 167.713 Lei/37.794, 19 euro, la cursul BNR din din 10.05.2012, 1 euro = 4, 4165 leinecesara finantarii executiei lucrarilor., Se va prezenta initial o declaratie pe propria raspundere urmand cala solicitarea comisiei de evaluare ofertantii sa prezinte documente justificative.Acestea se va prezenta in original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul" si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare sau materiale de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract. In cazul resurselor materiale (materiale prentru executia lucrarilor aflate in stoc se va demonstra indeplinirea cerintei valorice conform cu valoarea din contabilitate a stocurilor conform cu cantitatile si tipurile de materiale solicitate prin PT)., d) Dovezi privind asigurarea riscului profesionalOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea politei de asigurare a lucrarilor in termen de maxim 3 zile de la data semnarii contractului de lucrari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Experienta similaraLista a principalelor lucrari similare finalizate derulate in cadrul contractelor incheiate sau in curs de executie din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lucrare similara cu obiectul contractului, de aceeasi coplexitate cu lucrarea ce urmeaza a fi atribuita, respectiv: lucrari executate in ultimii 5 ani aferente unui singur contractin valoare de cel putin 167.713 Lei , pentru contractele incheiate in EUROde cel putin 37.794, 19 euro, la cursul BNR , 1 euro = 4, 4165 lei din 10.05.2012, Se va prezenta initial Formular C3 si Anexa. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea comisiei documente care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare, respectiv: -Contract de lucrarisau Extrase cu informatii relevante din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficiarul, valoarea contractului si durata contractului, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate - in copie, -Recomandare/ Document constatator din care sa rezulte obiectului contractului si tipul de drum , emisa de Beneficiarul Contractului.-Proces Verbal de receptie partiala ? cu conditia indeplinirii cerintei minime valorice, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferente contractului prezentat, b)declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului.Cerinte minime: 1.RTE ? in domeniul Constructii civile cu atestat MLPAT2.CQ? in domeniul lucrari de constructii civile si produse pentru constructii cu Atestat in termen de valabilitate sau Decizie numire (document suficient pentru indeplinirea cerintei de calificare).3.Sef Santier ? inginer constructor ? Specializare Constructii civileexperienta generala (Ing. Constructii civile) minim 5 ani4.Personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca/ protectia muncii si PSI ? Certificari/Atestate profesionale recunoscute de Min. Muncii si Familiei , Ministerul Educatiei si CercetariiNota: Autoritatea contractanta nu exclude posibilitatea nominalizarii unui specialistpe mai multe posturi conform specializarii pe care o detine si Atestarilor profesionale, conform cu solicitarile din fisa de date., Se va prezenta initial Formular F , Ofertantii vor prezenta ulterior, la solicitarea comisiei documente justificative privind specializarea si atestarea personalului tehnic cu responsabilitati majore , declarat, respectiv? CV-uri din care sa rezulte posturile similare ocupate in cadrul altor contracte similare, Diplomele de studii, Atestarile/Autorizatiile eliberate de institutii competente ce dovedesc capacitatea profesionala a acestora.Pentru CQ ? se va prezenta fie Autorizare MLPTLaflata in termen de valabilitate fiedecizie de numire aceasta din urma fiind suficienta., c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Resursele tehnice disponibilizate de ofertant pentru indeplinirea acestui contract trebuie sa asigure executia tuturor categoriilor de lucrari solicitate prin Caietul de sarcini in termenul solicitat ? maxim 30 zile (schela minim 2000 mp, mijloace de transport materiale si personal. In cazul in care se prezinta instalatii de ridicat ce necesita Avizare ISCIR se va prezenta PV de inspectie., Ofertantul va prezenta initial Formular E si Anexa -Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantii vor prezenta ulterior, la solicitarea comisiei de evaluare documente justificative privind detinerea sau accesul la resursele tehnice declarate la solicitarea comisiei de evaluare., d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in originalSe va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vor executa - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare., e) declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari - in original, Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca pe durata executiei contractului va aplica standardele si masurile impuse de legislatia in vigoare privind protectia mediului. Standarde de asigurare a calitatii IOSO 9001 si ISO 14001 in domeniul de activitate similar obiectului procedurii (constructii civile). Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Ofertantul va prezenta certificarile ISO 9001; 14001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar procedurii -Lucrari de constructii civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dESCARCARE DIN SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer