Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANVELOPE DE IARNA


Detaliu pentru invitatia numarul 354934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Numar invitatie: 354934/21.10.2013
Denumire contract: ANVELOPE DE IARNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANVELOPE DE IARNA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se intentioneaza achizitionarea de anvelope de iarna.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 828 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare : LOT 1 :130 lei, LOT 2 :490 lei, LOT 3 :25 lei, LOT 4 :280 lei, LOT 5 :180 lei, LOT 6 :140 lei, LOT 7 :130 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garan?iei de participare : Garan?ia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai pu?in fila CEC sau numerar la casieria autorita?ii contractante. Cont I.G.P.R. garan?ii : RO57TREZ70005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garan?ia de participare constituita in alta valuta, data de referin?a a echivalen?ei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 : NU ESE CAZUL.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie :10% din pre?ul, fara T.V.A., al contractului. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 1?in original.Cerin?a 2: Neincadrarea in dispozi?iile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizi?ie: inspector general al Poli?iei Romane?chestor ?ef de poli?ie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general?chestor principal de poli?ie PARVU DUMITRU, director al Direc?iei Financiare?comisar ?ef de poli?ie ?UICU CARMEN CAMELIA, director al Direc?iei Juridice?comisar ?ef de poli?ie RO?AN CALIN, director al Direc?iei de Logistica?comisar ?ef de poli?ie GHEORGHE DUMITRU, ?ef Serviciu Achizi?ii Publice?comisar de poli?ie DRAGNEA MARIUS, ?ef SA?comisar sef de poli?ie POPA CEZAR CONSTANTIN, persoana responsabila pentru atribuirea contractului subcomisar de poli?ie FLOREA FLORINA.Cerin?a 3: Neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 3?in original.Cerin?a 4: Neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 4?in original. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizi?iei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine :2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original ?i traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer