Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Anvelope de iarna pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 355104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 355104/25.10.2013
Denumire contract: Anvelope de iarna pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244482, Adresa: municipiul Suceava, Str.1 Mai nr.9, Suceava, Telefon: +40 0230203240/+40 0230203241, Fax: +40 0230520678
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Anvelope de iarna pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea anvelopelor profil iarna cu caracteristicile tehnice minimale prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 715.45 - 52, 001.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul = LOT 1-18 lei, LOT 2-75 lei, LOT 3 - 93 lei, LOT 4-38 lei, LOT 5-207 lei, LOT 6-64 lei, LOT 7 - 82 lei, LOT 8-64 lei, LOT 9-53 lei, LOT 10-70 lei, LOT 11- 271 lei.Pentru echivalenta in alta valuta se va utiliza cursul de referinta leu/alta valuta comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.Valabiliatea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat mai sus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formularul nr.6). Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 HGR nr.925/2006. Cont de Trezorerie a autoritatii contractante RO37TREZ5915005XXX000145. Adresa caseriei autoritatii contractante este: Bulevardul 1 Mai nr.9, municipiul Suceava, jud.Suceava.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din Bulevardul 1 Mai nr.9, Suceava, Secretariat ? Serviciul Logistic, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor (conform datelor din invitatia de participare), ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.). ?3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3 4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.4 5. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 5 Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.din cadrul IPJ Suceava: - Dl. Comisar sef de politie CRAP IOAN, imputernicit sef al Inspectoratului; Dl. Comisar sef de politie ONEA VIOREL, adjunct al sefului Inspectoratului; D-na. Comisar sef de politie BURLUI ANA, contabil sef;Dl. Comisar sef de politie STEFAN IOAN, sef Serviciul Logistic; Dl. Comisar sef de politie MATEI DANUT, sef birou tehnic; Dl Comisar sef de politie TALPALARIU GEORGEL, jurist; D-na. Inspector pr. de politie ILIOAIA RODICA, ofiter in cadrul compartimentului de achizitii. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitatisimilare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care vor fi semnatari ai acordului-cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 - 2012, in conformitate cu Formularul nr. 6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, similare cu obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer