Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Anvelope pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 325582
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTA
Numar invitatie: 325582/03.05.2012
Denumire contract: Anvelope pentruautovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN CONSTANTACod fiscal: 7453157, Adresa: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241/625.055, Fax: 0241/623.913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900270, telefon: +40 241625055, fax: +40 241623913, persoana de contact: NICOLETA GULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEANCONSTANTA, STR.BRAVILOR, NR.1, CONSTANTA,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Anvelope pentruautovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SAJ Constanta intentioneaza sa achizitioneze anvelope de vara si iarna pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 929 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare :4.078leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertei.Se constituie conform conf tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM ?formularulnr. 11. Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documete de calificare.ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 5 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr.12. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006 - completare Formular nr.33. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006 - completare Formular nr.44. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1- completareFormular nr.2Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Manager General Popescu Vasile, Ec.Gula Nicoleta (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire- compartiment ahizitii), Ec. Hariton Florenta ? Director economic, Fintineanu Oana-economist, ing.Dorcea Alexandru si Sarpe Marian din cadrul Compartimentului Tehnic.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat. Se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: -documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor; Se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de cel putin: 407.858 leiFormular nr. 5 -Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte care au avut ca obiect livrarea de produse similare in ultimii 3 ani- formular nr.6- contract si certificat constatator/recomandare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer