Achizitie publica - ANVELOPE SI CAMERE AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 321566
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321566/09.03.2012
Denumire contract: ANVELOPE SI CAMERE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Rovinari SA, str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANVELOPE SI CAMERE AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ANVELOPE AUTO 825/15: Anvelopele auto se utilizeaza pentru echiparea autocamioanelor, automacaralelor si utilajelor existente in parcul auto al SC. C.E.Rovinari.
II.1.6) CPV: 34351000-2 - Pneuri pentru sarcina mica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: GP totala = 2.983 lei.Lotul 1 =100 lei; lotul 2 = 188 lei; lotul 3 = 1.837 lei;lotul 4 = 713 lei; lotul 5 = 145 lei;2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu conform art 87 HG 925/2006 si art 278¹ din OG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006(formular nr. 12).*** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente ( procese verbale de receptie, recomandari, document constatator, etc) din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare.Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari/clienti (conf. art.97¹ din HG.925/2006) sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari., Lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produsul ofertat sau produse similare) in ultimii 3 ani - formular nr. 7. Certificare ISO ? management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalentOfertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR- EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 09:47