Achizitie publica - ANVELOPE SI CAMERE AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 354199
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354199/30.09.2013
Denumire contract: ANVELOPE SI CAMERE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1-15, TG - JIU, Romania, cod postal: 210232, telefon: +40 374171129, fax: +40 253216064, persoana de contact: SERVICIUL ATRIBUIRE CONTRACTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1-15, TG - JIU, Romania, cod postal: 210232,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANVELOPE SI CAMERE AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele sunt necesare inlocuiri anvelopelor uzate si aducerea utilajelor in parametri si in conformitate cu normele in vigoare pentru circulatia pe drumurile publice.
II.1.6) CPV: 34352300-2 - Pneuri pentru masini agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 837.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: GPLotul 1 = 560lei, GPLotul 2 = 741lei, GPLotul 3 = 1416lei, GPLotul 4 = 144lei. Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta(curs BNR): 5zile calendaristice inainte de data limita stabilita pt.depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 din HG925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art. 88din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.CONTUL AUT.CONTRACTANTE PENTRU DEPUNEREA GARANTIEI DEPARTICIPARE: RO49RNCB0149034562550007 deschis la BCR TG-JIU.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 10%din valoarea totala, fara TVA , a contractului si se va constitui conform art.90 din HG925/2006(Formular 10) *** Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr. 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va elibera/ restitui conform art.92, alin.1 dinHG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate(privind neincadrarea in prevederile art.180)Prezentarea declaratiei conform Formular nr.1(inclusiv tert sustinator, daca este cazul)Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea declaratiei conform Formular nr.2(declaratia tertului sustinator va face referire doar la literele a, c¹ si d, daca este cazul).Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art.69¹dinOUG34/2006 , conform Formular nr. 3 (inclusiv subcontractant si tert sustinator, daca este cazul).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor de decizie si a persoanelor care verifica si aproba prezenta documentatie din cadrul Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., Sucursala Divizia Miniera Targu-Jiu1.-Director: Daniel Antonie-Director Tehnic: Alin Badescu-Director Economic: Vasile Ghimis-Director Achizitii Publice: Dumitru Mocioi-Inginer Sef Mecanic: Radu Gugu-Sef Birou mecanic: Tudor Angheloiu-Sef Serviciu Atribuire Contracte Produse: Ion Scurtu-Sef Serviciul Juridic: Popescu Mihai Cosmin-Serviciul Juridic Macesanu Cristina Maria-Responsabil procedura: Tita CristinelCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularulnr.4 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?cu semnatura si stampila operatorului economic) emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial saualte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentatastfel la deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice/fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse(produseofertate sau similare), efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade delivrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati;Cerinta minima pentru calificare: -operatorii economici vor prezentadocumente/ contracte / procese verbale de receptie/documente(certificate)constatatoare (conf.art.97.1 din HG925/2006) in original sau copie lizibila, sau oricare alte documente relevante emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, prin care sa seconfirme livrarea de produse solicitate sau similare. Certificare ISO ? sistemul de management al calitatii in conformitate cu SRENISO 9001 / editia 2008 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR- EN ISO9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produsului ofertat sau a produselor similare.In cazul ofertantilor ce prezinta oferta comuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiesc asociatia- standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contractpe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:57