Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ANVELOPE VARA/IARNA PENTRU AUTOVEHICULE


Detaliu pentru invitatia numarul 333978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA OLT
Numar invitatie: 333978/21.08.2012
Denumire contract: ANVELOPE VARA/IARNA PENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA OLTCod fiscal: 7989725, Adresa: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Telefon: 0249/433302, Fax: 0249/433302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +4 0249433302, fax: +4 0249433302, persoana de contact: NITA IONUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slatina, Al. Tineretului , nr. 1A , jud Olt, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +4 0249433302, fax: +4 0249433302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ANVELOPE VARA/IARNA PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: anvelope iarna/vara ce deservesc Serviciul de Ambulanta olt
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1500 lei. (valabila pe toata durata ofertei)Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi 50 % din valoare.Garantia se poate constituiprin virament bancar(RO 06 TREZ 5065041 XXX 000390 Trezoreria Slatina), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se retine in cazul in care operatorul economic depune contestatie si acesta este respinsa (cnf art 278 indice 1 alin 1 din OUG 34/2006) si in conditiile prevazute de art. 87 alin. 1 din HG 925/2006. Se va complecta formularul nr 11 in situatia depunerii unei scrisori de garantie bancara.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la ontract.se elibereza garantia de part. dupa depunerea celei de buna executie.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in momentul in care contractul inceteaza a mai produce efecte.10.5. - Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1/ OUG 34/2006TABELCU PERSOANE CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE INCADRUL SERVICIULUI DE AMBULANTA OLTNR.CRT NUME , PRENUME FUNCTIA1. MOISIU LAURENTIU LIVIU MANAGER GENERAL2. PRINA MARINELA MINA DIRECTOR ECONOMIC3. DELOREANU MADALINA MONICA DIRECTOR MEDICAL4. IONITA RADU GEORGE DIRECTOR TEHNIC5. TATOMIR DORINA ASISTENT MEDICAL SEF6. DOSINESCU LUCICA SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, APROVIZIONARE, ADMINISTRATIV, INTRETINERE SI REPARATII INSTALATII SI CLADIRI7. BLEJDEA CONSTANTINA SEF BIROU FINANCIAR-CONTABILITATE8. NITA DANIEL IONUT BIROU ACHIZITII PUBLICE9. TIUTIU GHEORGHE SEF SERVICIU MISCARE SI EXPLOATARE AUTO, ATELIER DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOCompletare si prezentare Formular nr. 2 (declaratie privind eligibilitatea).Mentionam expres faptul ca, in caz de neprezentare a acestui document, nu este permisa prezentarea ulterioaraa acestuia avand ca efect descalificarea ofertei dvs.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinte obligatorii: 1.Completare si prezentare Formular nr. 3 (declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006).2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau in copie legalizata.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata oligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original sau in copie legalizata, sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - form nr 10, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la art 69 alin 1 din oug 34/2006 -form nr 12 Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau in copie legalizata. Certificatul constatator poate fi prezentat si in copie lizibila conforma cu originalul, Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii: 1. Cifra de afaceri anuala de pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011),
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica - 1. Experienta similara ? se vor prezenta cel putin unul, maxim trei contracte ce au ca obiect furnizarea de anvelope ? Contractele vor fi insotite si de certificate constatatoare sau recomandari - in conformitate cu dispozitiile art 188 alin(1) OUG 34/2006 si lista principalelor livrari in ultimii 3 ani standard de asig a calitatii - ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer