Achizitie publica - APA - CANALIZARE: LOT 1, LOT 2, LOT 3
Detaliu pentru invitatia numarul 355735
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355735/14.11.2013
Denumire contract: APA - CANALIZARE: LOT 1, LOT 2, LOT 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: FELICIA CAZACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Sebes, str.Piata Primariei, Nr 1, Sebes, Jud. Alba.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APA - CANALIZARE: LOT 1, LOT 2, LOT 3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii.Valoarea totalaestimata fara TVA pentru LOT 1 este de13.698, 75 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 12.500 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 1.198, 75 lei( in% de 9, 59%)LOT 2: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii.Valoarea totala estimata fara TVA pentru LOT 2 este de 4.766, 73 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 4.350 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 416, 73 lei( in% de 9, 58%).LOT 3: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii.Valoarea totala estimata fara TVA pentru LOT 3 este de 4.819, 32 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 4.400 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 419, 32 lei( in% de 9, 53%)
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 284.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1= 250 lei, LOT2= 87 lei, LOT3= 88 lei. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, careseprezintainoriginal, incuantumulsipt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Declaratie privind incadrarea Intreprinderii in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valuta, se va face la cursulBNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Mun.Sebes are dreptul de a retine garantia, ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatile: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitatea garantie de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data aprobarii documentatiei tehnico-economice.Garantia de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)-Formular 1;2.Declaratie neincadrarea in art.181(pt. ofertant/asociat) ? Formular 2, sau tert sustinator daca e cazul?Formular 2B;3.Certificat constatator taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Operatorul economic care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Operatorul economic care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Dancila Adrian Alexandru;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar municipiu ?Vlad CristinaDirector Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Serviciu Patrimoniu, Transport si Registrul Agricol ? Antonescu Daniela;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Maxim Ionela;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Albu Dorin, Besoiu Ioan, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-Formular 23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Prezentarea Certificatului constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa fie in concordanta cu obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Din certificatul constatator trebuie sa reiese ca activitatea similara cu obiectul contractului este autorizata conformLegii 359/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Ofertantul va completa Formularul F3 si daca e cazul Anexa la F3.Cursul mediu de referinta pt. fiecare an in parte, echivalent in euro ? va fi cel afisat de catre BCE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1): EXPERIENTA SIMILARA?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?? Formular 5E, pentru fiecare lot in parte, care sa cuprinda indeplinirea a maxim 2 contracte de proiectare(PT+DE) in domeniul retelelorde alimentare cu apa, retelelor de canalizare. Se pot prezenta fie un contract care cuprinde atat alimentare cu apa cat si canalizare, sau fie numai de canalizare, sau fie numai de apa. In cazul participarii la 2 sau toate loturile se pot prezenta aceleasicontracte de proiectare(PT + DE) in domeniul retelelorde alimentare cu apa, retelelor de canalizare, pentru fiecare lot in parte, iar Formularul 5E- ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? se va depune pentru fiecare lot in parte mentionandu-se numarul si denumirea lotului.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii exeprientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Declaratia va fi insotita de certificate/documente(constatator/recomandare/proces verbal de receptie/copie dupa parti relevante din contract) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.In cazul unei asocieri, formularul 5E va cuprinde in cumul contractele prezentate ca experienta similara.-Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta in copie atat contractul antreprenorului general cat sicontractul de subantrepriza.-Daca ofertantul a avut calitatea de asociat se va prezenta acordul de asociere si contractul incheiat intre liderul asocierii si autoritatea contractanta respectiva.Pentru contractele prestate in afara Romaniei, documentele prezentate vor fi insotite obligatoriu de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta 2): DOTARE CU PERSONAL- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va completa Formularul6. In cazul unei asocieri , Formularul 6 va fi completat de fiecare asociat.- Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Anexa 1 la Formularul 6 pentru fiecare lot in parte mentionandu-se numarul si denumirea lotului.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: - un inginer in specialitatea instalatii in constructii: licentiat al unei facultati de constructii/instalatii;Aceleasi cerinte privind calificarea personalului sunt valabile pentru toate cele 3 loturi.Daca un ofertant participa la 1, 2 sau toate loturile, personalul va fi mentionat pt. fiecare lot in parte. Persoanele de specialitate mentionate pentru fiecare lot pot fi aceleasi sau pot fi diferite.Pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta CV , copie dupa diploma de absolvire, declaratie de disponibilitate-Formular 8.In cazul unei asocieri, cerinta de personal va fi demonstrata prin luarea in considerare a tuturor resurselor tuturor asociatilor., Cerinta 3) INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREAInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formular 9. Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie.Ofertantii au obligatia de a respecta forma si continutul formularului. Formularul solicitat trebuie sa fie cu stampila si semnatura autorizata in original.In cazul in care operatorul economic declarat castigator si-a expirmat intentia de a subcontracta, atunci acesta are obligatia de aprezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica, contractul/contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.NOTA : Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare daca prezinta documente relevante in acest sens, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (7) din HG 925/2006., Cerinta 4): SUSTINERE TERTIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezenatea unui angajament ferm al persoanei respctive prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice/profesionale invocate. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna si beneficiaza de sustinerea tehnica/profesionala a unui tert sustinator, atunci capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza astfel: - pentru personal se cumuleaza- pentru experienta similara ? cerinta va fi indeplinita in intregime de un singur sustinator.Se va completa dupa caz, Formularele 18, 18A.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , cf. prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a), c^1) si d). Se vor completa formularele 1, 2A, 2B., Cerinta 5): INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze d.p.d.v. formal asocierea. Pentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantii asociati vor completa Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire, in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecareasociat in parte.In cazul in care operatorul economic declarat castigator este o Asociere, atunci asocierea va prezenta inainte de incheierea contractului- Acordul de asociere legalizat. Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, .Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestare a serviciului de proiectare
20
Descriere: Factorul - durata de prestare a serviciului de proiectare se va exprima in zile. Pentru o duratade prestare a serviciului mai mica de 30 zile ofertele nu vor fi punctate suplimentar. Pentru o durata de prestare a serviciului mai mare de 75 zile oferta este declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 14:39