Achizitie publica - APA MINERALA
Detaliu pentru invitatia numarul 328794
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328794/06.06.2012
Denumire contract: APAMINERALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402171, fax: +40 265306340, persoana de contact: florica jacota; [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor, nr.23, Tirgu Mures, jud.Mures, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APAMINERALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare -25.000 l apa minerala carbogazoasa microbiologic pura, conform OUG 99/2000 privind masurile ce pot fi aplicate in perioada cu temperturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca.
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare :125 lei- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participareGarantia de participare la cererea de oferte se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 6)Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- OPvizat de banca in contul autoritatii contractante. Ordinul de plata va fi completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE a contractului de furnizare va fi de 5 % din valoarea fara TVA.b) GBE se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi: GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi: Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 C. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Marcel Budan ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Muresdna. Viorica Caraivan- director economicdl. Victor Banu- presedinte comisie evaluaredl. Claudiu Ilinca- consilier juridicdl. Ovidiu Ciurca- membru comisiedl. Stelian Suceava- membru comisiedl. Istvan Fazakas- membru comisiedl. Calin Baraian- membru comisiedna. Camelia Pop- membru comisiedna. Florica Jacota- membru comisiedl Gabriel Plesa- membru comisieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane-Certificat constator emis de ONRC emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Precizare-Intru-cat fereastra de la cap.VI.4.3 nu este activata in urma respingerii documentatiei de atribuire, se mentioneaza ca termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3.-Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereade copii dupa partile relevante ditr-un contract de furnizare deproduse similarecu o valoare egala sau mai mare de6.000 lei., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 4., Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc)., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este publicata in prezenta invitatie la Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 14:42