Achizitie publica - Apa de masa necarbonatata
Detaliu pentru invitatia numarul 342477
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342477/07.02.2013
Denumire contract: Apa de masa necarbonatata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI, STRADA ENERGETICIANULUI NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Apa de masa necarbonatata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Apa de masa necarbonatata se achizitioneaza pentru angajatii S.E. Rovinari, conform contractului colectiv de munca.Valoarea estimata fara TVA: minima 12.404 lei ? maxima 18.605 lei.18605lei=12404lei/2013+6201lei/4luni2014;prelungire contract cu 4luni/2014 HG925/2006Optiuni: 18605lei=12404lei/2013+6201lei/4luni2014;prelungire contract cu 4luni/2014 HG925/2006.
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 404 - 18, 605 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in lei, in cuantum de 200, 00 lei (sau in valuta); Echivalenta in valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: (4 zile inainte de data limita adepunerii ofertelor)Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. De asemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieriaSUCURSALA ELECTROCENTRALE Rovinari, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si situatiile prevazute la art. 278¹ din OUG 34/2006, (formular 10). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 10 % din valoarea totala a contractului si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006. Formular 11.*** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92, in sensul eliberarii la 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu s-a ridicat pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de catre beneficiari/clienti din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau produse similare. Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea unui document ca de exemplu: un proces verbal de receptie, o recomandare (formular nr. 6), o copie dupa un document constatator din partea unor beneficiari / clienti conf. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, din care sa rezulte livrarea produsului ofertat sau produse similare si care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari, .Lista principalelor livrari de produse(produse ofertate sau produse similare) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse(produse ofertate sau produse similare) in ultimii 3 ani ? formularul nr.12 Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 14:21