Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - apa de masa necarbonatata in sistem water cooler


Detaliu pentru invitatia numarul 326322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 326322/10.05.2012
Denumire contract: apa de masa necarbonatata in sistem water cooler
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171129, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.N.L. Oltenia s.a. din Targu Jiu, strada TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Gorj, Romania, cod postal: 210132, etaj.3, telefon: +40 374171129, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: apa de masa necarbonatata in sistem water cooler
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie apa de masa necarbonatata in sistem water cooler.valoarea mica (177, 254 lei)publicata reprezinta suma alocata de autoritatea contractanta pentru achizitia produsului pentru anul 2012, in functie de care se vor evalua ofertele depuse, iar valoarea mare (265, 881 lei) reprezinta posibilitatea suplimentarii pentru primele 4 luni 2013, in temeiul art.6(3) din HG 925/2006;contract cu caracter de regularitate.
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia este irevocabila si se constituie in lei, conform Anexei B.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile).Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 1047 lei pentru lotul I, suma ce reprezinta valoareacalculata conform art. 278.1, alin.1) lit.a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.;b)virament bancar in contul autoritatii contractante (RO49RNCB0149034562550007, deschis la B.C.R. TarguJiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu a garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr. 925/2006);
-prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr. 12A;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.12B;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-formularul nr.2;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr. 3;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana-Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin, Sef Departament Achizitii Publice-Grigorie Dadalau, Responsabil Procedura-Eugenia Bardan;
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formularul nr.4. -DOCUMENTE CARE ATESTA CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE UNITATE PROTEJATA, conform Legii nr.448/2006, (in acest sens se va prezenta o copie dupa Autorizatia de functionare ca unitate protejata, eliberata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale valabila, acord de parteneriat, precum si fisa postului pentru persoanele cu handicap angajate in cadrul programului);Pentru Persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor, se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentruconformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferentcontractului (producerea si/sau comercializarea de apa de masa necarbonatata in sistem water cooler) intr-o perioada care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.-cerinta minima: valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in perioada anterioara de 3 ani sa fie de cel putin: Lotul 1-104, 654 lei ;Lotul 2-41, 800 lei;Lotul 3-13.200 lei;Lotul 4-17, 600 lei.In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurileacesteia sunt cifrele publicate de BNR/BCE pentru anii la care se face referire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ca unitateprotejata, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal dereceptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie celputin egala cu valoarea estimata de S.N.L. Oltenia pentru anul 2012, pentru fiecare lot, respectiv: -Lotul 1-104, 654 lei;
-Lotul 2-41, 800 lei;
-Lotul 3-13, 200 lei;
-Lotul 4-26, 400 lei.Cerinta nr.2-se solicita prezentarea certificatului de conformitate de esantion, eliberat de un organism notificat, in conformitate cu parametrii stabiliti in baza Legii nr. 458/2002 privind calitatea apei potabile; -certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent-pentru imbuteliere si livrare apa de masa pentru sistemele water cooler-sistem de management al calitatii pentru o organizatie care doreste sa demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs/serviciu conform cerintelorclientilor si cerintelor legale si care vizeaza cresterea satisfactiei clientilor prin aplicarea efectiva a sistemului, inclusiv a imbunatatirii continue a sistemului.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.-certificat HACCP / ISO 22000 : sau echivalent -sistem de management al calitatii pentru siguranta alimentelor.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se pe SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer