Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Apa minerala carbogazoasa


Detaliu pentru invitatia numarul 330394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 330394/26.06.2012
Denumire contract: Apa minerala carbogazoasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DACIA, Nr. 221, CRAIOVA, Romania, cod postal: RO-200044, telefon: +40 251416511, fax: +40 251416511, persoana de contact: Dascalu Nicusor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL DACIA, Nr. 221, CRAIOVA, Romania, cod postal: RO-200044, telefon: +40 251416511, fax: +40 251416511, persoana de contact: Dascalu Nicusor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Apa minerala carbogazoasa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea de apa minerala carbogazoasa
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of treb sa const gar de part de 1324 lei val 60 zile de la data desch of.Gar de part este nec pt a prot aut contr de riscul unui event comp nec al of, pe toata per der pana la semn contr de achiz pub si pana la const gar de buna exec a contr.Gar de part se expr in lei si va fi const prin: a)scr de gar ban in fav aut cont-orig;Scr de gar ban va fi em de o ban, care nu se afl in proc de reorg sau fal, confmod (Form 3).b)pde asig em de catre o soc de asig, care contin ob contr, cuant si valab g de part prev in doc de atr-in origc)ord de pl in cont aut cont, cu cond conf acest de catre banca pana la data desc of.Pe ord de plat este obl ment nr proc pt care se const.d)plat in num la cas aut contr, conf prev leg.Of care nu sunt ins de dov const gar de part vor fi resp si ret ned.Aut contr are drep de a aresta si de a incasa in n prop gar de part, of pierz suma const, at cand acesta din urma se afla in oric din urm sit: 1)rev of in per de valab a ac;2)fiind decl cast proc, ref sa semn contr in ter stab;3)fiind decl casti proc, nu const gar de b exec a contr;G de part se va ret numai dupa semn contr de ac publ.Ca except, gar de part const de op ec a carui of a fost stab ca fiind casti, se va ret numai dupa sem contr de ac pub si const gar de buna exec a contr.Nota: Rest gar de part se face in ter de 3 z lucr de la data ind cond de rest ment la alin prec.In caz anul proc de atr g de par se rest dup dat exp term de dep a unei cont cu priv la ac dec, dar nu mai tarz de 3z lucr de la ac data.
Garantie de buna executie
Gar de buna executie este de 10% din val contractului fara TVA si va fi constit in conformitate cu prevederile art 90 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent, cu o depunere initiala de 1% din val ctr. fara TVA urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive din val fiec facturi, pana la constit integrala a garantiei de 10% din val contr. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii1.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare, in original2.Decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare, in original3. Decl pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), conform model formular B1 din sectiunea formulare, in original4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular C din sectiunea formulare, in original5.Decl pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular D din sectiunea formulare, in originalIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Marin SUSANU ? DIRECTOR; Elian STANCU ? CONTABIL SEF; Cosmin RADULESCU ? SEF DIVIZIE; Catalin MOCANU ? SEF DIVIZIE; Ilie PETCU ? SEF SERVICIU; Valeriu GEORGESCU - SEF SERVICIU; Florentina OPRANESCU -SEF SERVICIU; Florin TALVAN - SEF SERVICIU; Cornel MARINESCU - SEF SERVICIU;Rodica ALDEA - SEF SERVICIU; Ilie RADU - SEF SERVICIU; Marinela PARVU ? SEF OFICIU;Ovidiu POPA - SEF BIROU; Nicusor DASCALU - INGINER . In cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant); Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Balanta contabila de verificare, Informatii generale privind cifra medie de afaceri;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform model Formular C1 si anexa din sectiunea formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unei recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar, Mostra produs.PET 1, 5 litri, Produsul ofertat trebuie sa se regaseasca in lista cu apele minerale naturale recunoscute in Romania cuprinsa in ordinul nr. 12 din 13.01.2011 al presedintelui Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale publicat in MO nr. 68 din 26.01.2011 sau sa fie recunoscuta de autoritatea competenta dintr-un stat membru UE, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca integral de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer