Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa; ceai tip NESTEA sau echivalentul, covrigei sarati la 100g, covrigei sarati 60g; zahar plic si zahar la KG


Detaliu pentru invitatia numarul 334536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 334536/30.08.2012
Denumire contract: Apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa;ceai tip NESTEA sau echivalentul, covrigei sarati la 100g, covrigei sarati 60g; zahar plicsi zahar la KG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa;ceai tip NESTEA sau echivalentul, covrigei sarati la 100g, covrigei sarati 60g; zahar plicsi zahar la KG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Apa minerala plata, apa minerala carbogazoasa; bautura racoritoar - ceai tip NESTEA sau echivalentul, covrigei sarati la 100g; pachet de 2 buc. covrigei sarati 60g; zahar plic de 5 g si zahar la kg
II.1.6) CPV: 15981200-0 - Apa minerala carbogazoasa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia sa const. pana ladata deschiderii ofertelorGP in cuantum de1404 lei pentru toate loturile iar in cazul in care se ofertaza doar un lot, GP va fi: 254, 00 leipentru lotul 1723, 00 leipentru lotul 2287, 00 leipentru lotul 314, 00 lei pentru lotul 442, 00 lei pentru lotul 528, 00 lei pentru lotul 656, 00 lei pentru lotul 7Echivalenta pentru o GP, depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Modul de constituire a GP: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca( orarul casieriei: 1000-1400, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.La solicitarea AC ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Administrativ.Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , respectiv1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 723, 00 lei pentru lotul 2; Ofertantii care se incadreazain categoria IMM au dreptulconform Legii nr. 346/2004, de a constitui doar 50% din garantia de participare. In acest caz, acestia au obligatia de a prezenta o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie(formularul 9 din sectiunea Formulare)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile, de la data limita de depunere aofertei.in SEAP
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Eligibilitatea ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1(12A) din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: 1) Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F( copie, marcata conform cu originalul);Certificat de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scdente in luna anterioara celei in care se depune ofertel.Cerinta nr. 3- Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cumodelul de formular nr. 3Cerinta nr. 4-Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( form. nr. 4 din Sectiunea Formulare);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector, Acad.prof.Ioan Aurel Pop, Prorector , conf. univ. dr. Dan Lazar, Director General Administrativ, ec. Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan; Membrii comisiei de evaluare: ing. Ion Toma; Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier. Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator ( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2-Autorizatie sanitara-veterinaraAutorizatie sanitar-veterinarapentru unitati ( copie marcata -conform cu originalul), eliberatade Directia Sanitara-Veterinarain conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data deschiderii ofertelorPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice- lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani, formularul nr. 5 (12D) din sectiunea Formulare)insotite de recomandari de la beneficiari.In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitatecomandarile respective de la beneficiari.., Cerinta nr. 2Prezentarea de mostreMostrele vor fi prezentate inambalajul in care urmeaza a fi livrat produsul, marcat si sigilat conform reglementarilor in vigoare . Mostrele vor fi prezentate la sediul autoritatii contractatnte pana la data depunerii ofertelor in SEAP. Cerinta nr. 1Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii alimentelor recunoscut de Uniunea Europeana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer