Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Apa plata in sistem Water Cooler


Detaliu pentru invitatia numarul 331188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 331188/05.07.2012
Denumire contract: Apa plata in sistem Water Cooler
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucrsala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, jud.Timis, cam.232, cod postal 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Apa plata in sistem Water Cooler
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Furnizarea de apa plata necarbonatata in bidoane de 19 L capacitate, avizate sanitar, care se monteaza pentru consum la aparate tip dozatoare cu incalzire-racire, livrate gratuit beneficiarului ( subunitatile Sucursalei CREIR CF Timisoara ).-Furnizorul va lasa in custodia beneficiarului dozatoare si bidoane goale in vederea efectuarii schimbului plin/gol conform graficului de livrare;
- Se vor monta dozatoare in locatiile indicate de catre beneficiar in termen de 7 zile (sapte) zile de la semnarea contractului;
- Fiecare recipient returnabil livrat va fi marcat corespunzator in ceea ce priveste data expirarii ; numarul bidonului si ora imbutelierii ; denumirea producatorului;
- Furnizorul va instrui personalul beneficiarului asupra modului de folosire a dozatoarelor si va afisa instructiuni de folosire a acestora.- Livrarea apei se va face in termen de 48 de ore de la comanda, gratuit pentru fiecare locatie in parte.- Furnizorul va asigura gratuit service si revizie generala ; transportul si instalarea produselor la beneficiar ; igienizare gratuita la locatia beneficiarului si in prezenta beneficiarului.
II.1.6) CPV: 15981000-8 - Apa minerala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 876 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este de 1156 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie prin : * OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig., care se prezinta in orig.* dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse si returnate nedeschise.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar. pt. particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea contractului fara TVA- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: -Declaratie privind eligibilitatea ( formular A din sectiunea formulare )-Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: -Ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatori care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele din cadrul Sucursalei CREIR CF Timisoara cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Trica Valeriu ? Directorul Sucursalei ;Patrut Dragana ? Contabil Sef Regional;Marin Alexandru? Sef Serviciu Comercial;Roibanescu Alexandru ? Sef Oficiu Juridic;Gurza Vasile ? SefBirou Achizitii Publice.In acest sens, ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatorivor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ( Formularul B.2. din Sectiunea Formulare ).Declaratiile se depun in original.-Ofertantii/sustinatorii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular 12 B din sectiunea formulare ).-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP nr.314/2010 ( formular P din sectiunea formulare ).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta : Cerinta obligatorie: Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare.-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Licenta de fabricatie, in cazul in care ofertantul este si producator.-Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii licentei de fabricatie pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acesteia, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.- Documente care atesta ca operatorul economic este unitate protejata conform Legii nr.448/2006(in acest sens se vor prezenta copii dupa autorizatii si Ordinul de Ministru, cat si documente angajati cu handicap).-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in oferta in copie ? conform cuoriginalul ?.Persoana juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Licenta de fabricatie, in cazul in care ofertantul este si producator.sau echivalent emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabile la data deschiderii ofertelor-Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii licentei pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anul 2011vizat si inregistrate de organele competente.*copie bilant pe anul 2011 ? conform cu originalul ?, - cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani* informatii generale (Formular G din Sectiunea Formulare).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaa)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;* Formular L din Sectiunea Formulare, b) experienta similara prezentarea unei liste de produse livrate in ultimii 3 ani*Formular E ? experienta similara din Sectiunea Formulare;Listapentru cele mai importante livrari de produse va fi insotita de certificari de buna furnizare, perioade si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., c) Experienta similara : prezentarea a cel putin unui contract de livrare produse similare in valoare de cel putin 57.000 de lei fara TVA.*Formular E2 din Sectiunea Formularese vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate (din care sa rezulte experienta similara solicitata), indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotite de proces verbal de receptie a serviciilor sau recomandaredin partea beneficiarului., d) Declaratie privind efectivele medii anuale si a personalului angajat in ultimii 3 ani asigurarea cu personal de specialitate, numarul si personalul cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct cu furnizarea produselor.*Formular I din Sectiunea Formulare sau se va prezenta o declaratie pe propia raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., e)Informatii privind subcontractantii*Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara., OBSERVATII : *Toate certificatele, autorizatiile, agrementele, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cu documentele depuse in oferta. Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie*Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., OBSERVATII : In cazul in care ofertantul va prezenta certificatele in copie , , conform cu originalul , , , la solicitarea comisiei de evaluare ofertantul le va prezenta pe acestea in original pentru confruntare cu cele depuse in oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer