Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Apa plata si apa minerala carbogazoasa


Detaliu pentru invitatia numarul 348311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 348311/11.06.2013
Denumire contract: Apa plata si apa minerala carbogazoasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Apa plata si apa minerala carbogazoasa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Apa minerala plata ambalata in bidoane din policarbonat de 19 litri si apa minerala carbogazoasa ambalata in PET-uri de 2 litri cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 60 zile de la emiterea facturii.
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: Lot 1 = 1200 lei, Lot 2 = 1200 lei sau echivalent in EURO, la curs BNR din data publicarii Invitatiei de Participare. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in cuantumul precizat. NOTA: Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica si in situatia constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare, acesta se va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita a depunerii ofertelor. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma/sumele prevazute de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la Art. 69 lit.a) din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Document edificator: Declaratie pe propria raspundere - Formularul C din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Director General - dr.ing. Mihai BALAN, - Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, - Sef Seviciu Intern de Prevenire si Protectie- sing Virgil EBINCA, - Serviciu Prevenire si Protectie - cs. jr. Gheorghe PANOIU, - Compartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEA- Serviciu Financiar - ec. Matei GHEORGHE- Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET, - Serviciu Achizitii Publice ? ec. Mihai Aurel AL MARIEI. Cerinta nr.1- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial va purta mentiunea "conform cu originalul", se va scana si se va incarca in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica a ofertantului, conform prevederilor art. 19 raportate la prevederile art. 17 alin(3) si (4) din HG 1660/2006.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2PentruLot 1 - Apa minerala plata- Avizul/Autorizatia Ministerului Sanatatii pentru exploatarea sursei de apa utilizata pentru a fi imbuteliata si comercializata conform Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 341/2007 pentru aprobarea Normelor de igiena si a procedurii de notificare a apelor potabile - prezentare copie lizibila "conform cu originalul".- Notificarea produsului in Registrul apelor potabile imbuteliate conform Norme de igiena privind apele potabile imbuteliate, altele decat apele minerale naturale sau decat apele de izvor, comercializate sub denumirea de apa de masa, Anexa la Ordinul nr.341/2007 - Art.16 (Cap.5) - prezentare copie lizibila "conform cu originalul".Cerinta nr.3Pentru Lot 2 - Apa minerala corbogazoasa- Avizul Agentiei Nationale pentru Resurse Minerala privind inregistrarea (recunoasterea) apei minerale comercializate conform HG 1020/2005 pentru aprobarea Normelor tehnice de exploatare si comercializare a apelor minerale naturale-Art.5; Art.6 ?MO 854/22.09.2005 - prezentare copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari deproduse efectuate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer