Achizitie publica - APARARE DE MAL PARAU RACOVAT LA ILOVITA, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 329849
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329849/19.06.2012
Denumire contract: APARARE DE MAL PARAU RACOVAT LA ILOVITA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: APARARE DE MAL PARAU RACOVAT LA ILOVITA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de aparare de mal pe paraul Racovat pe raza localitatii Ilovita, judetul Mehedinti
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 787.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*) . b) Ordinde plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, panala data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatiicontractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. A). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. ( Formular nr.B) (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Modul de constituire: printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigur., care devine anexa la contr, inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig., sau daca partile convin se poate constit.prin retin.succesive din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract.in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indepl.contractului, autoritatea contract.urmeaza sa aliment.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.de atrib.Se va restit.conf.art.92, alin.(2) din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr.2), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetulgeneral consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original/copie legalizata / copie lizibila cumentiunea ?Conform cu originalul")NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr. 3), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 5).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare (dr. ing. Talau Marin - Director tehnic ?Lucrari hidrotehnice, ing. Cirstea Danut - Sef Birou Exploatare Lucrari - A.B.A. Jiu, ing. Dumitrana Cristian - Inginer Sef S.G.A. Mehedinti, ing. Ciolacu Constantin - Sef Birou Exploatare Lucrari S.G.A. Mehedinti, cj. Graure Ionut - Compartiment Achizitii )), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu lucrariile similare efectuate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentarea Formularui nr. 7 - Declaratia si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani, ofertantul sa fi executat lucrari similare , contracte a caror obiect a fostexecutia de constructii hidrotehnice ? regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, etc., cu o valoare cumulata egalasau mai mare de 165000 lei fara T.V.A.Se va prezenta Formular nr. 8 Experinta similara, Parti relevante (copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul?)din contractele de executie care certificaexperienta similara, insotite de Procesele-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesele-Verbale de receptie finala, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata., declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere. Se va prezenta Formular nr. 9, informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentruexecutia lucrarilor autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, desemnarea de ofertant ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a uneipersoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ?Constructii si amenajari hidrotehnice, cu experienta in activitatea de R.T.E..conform prevederilor Legii nr. 10/1995(*actualizata*);desemnarea unuicoordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat deMinisterul Muncii Familiei si Protectiei Sociale conform Ordin nr.242/23.03.2007; desemnarea unui responsabil cu controlul tehnic de calitatein contructii (CQ), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesionalpentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, cu experienta inactivitatea de C.Q. conform prevederilor Legii nr. 10/1995 (*actualizata*)., CONTINUARE SECTIUNE ANTERIOARA: Se va prezenta Formular nr. 10, diplome, CV-uri, autorizatii, contract individual de munca (copie lizibila cucu mentiunea "conform cuoriginalul")/angajamentul/ contractul de colaborare ale personalului propus pentru indeplinirea contractului. Pentru responsabilul cu controlul calitatiise vor prezenta dovezi care sa ateste absolvirea cursului de managementin domeniul calitatii si decizia interna de numire a acestuia., -declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Se solicita completare Formular nr. 11, asigurarea (in dotare proprie, chirie, concesiune, leasing sau alte forme de punere la dispozitie) cu echipamentetehnice, utilaje pentru constructii, mijloace de transport, laboratoare, baze deproductie si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesarepentru indeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajeleprevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor deconstructii?, Informatii privind proportia in care contractul de executie urmeaza sa fieindeplinit de catre subcontractanti. Se va completa Formularul nr. 12declaratia privind subcontractantii, insotita de datele de recunoastere, acordurile de subcontractare sispecificarea categoriilor de lucrari care urmeaza a le executasubcontractantul/subcontractantii in cadrul contractului.Formularul privindsubcontracterea se va introduce in documentele de calificare chiar dacaofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru executia lucrarilor. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri fiecare asociat esteobligat sa prezinte acest formular. NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in carese precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Se solicita copie a Certificatului ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul demanagement al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat., Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatoruleconomic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curandcertificarea propriu-zisa.Se solicita copie a Certificatului ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 15:03