Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparare mal drept pe paraul Potop in vederea protejarii izlazului comunal in punctul Cimpoca


Detaliu pentru invitatia numarul 327992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ludesti (Primaria Ludesti)
Numar invitatie: 327992/25.05.2012
Denumire contract: Aparare mal drept pe paraul Potop in vederea protejarii izlazului comunal in punctul Cimpoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ludesti (Primaria Ludesti)Cod fiscal: 5359111, Adresa: Comuna Hulubesti, judetul Dambovita, Ludesti, Telefon: 0245730642, Fax: 0245730642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Ludesti, judetul Dambovita, Ludesti, Romania, cod postal: 137250, telefon: +40 0345527186, fax: +40 0345527186, persoana de contact: Neagoe Marius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Ludesti, sat Telesti, comuna Ludesti, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparare mal drept pe paraul Potop in vederea protejarii izlazului comunal in punctul Cimpoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de amenajate si indiguire a malului drept impotriva eroziunii provocate de paraul Potop, in punctul Cimpoca, in comuna Ludesti, sat Telesti
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 5000 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile (valabila pe toata durata ofertei).Modalitati de constituire: se va constiui garantia de participare conform art. 86, alin.(1) din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire: -Prin scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante (conform modelului din formularul F11 - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE), care devine anexa la contract conform prevederilor art. 86, alin.(1) din Hg nr. 925/2006;
- Prin retineri de catre autoritatea contractanta din valoarea facturii/facturilor emise la plata conform prevederilor HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - se va completa si semna olograficDeclaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006 - se va completa si semna olograficDeclaratie rferitoare la participarea cu oferta independenta conf. Ord. 314/2010 - se va completa si semna olografic;Declaratie privind neincadrarea in prederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va completa si semna olograficConform art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Dinca Laurentiu-Mihail, Viceprimar - Andrei Sandu, Contabil - Dinca Lucian-Alexandru Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Mod de dovedire: - se va atasa original sau copie conforma cu originalul dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc, dupa caz) si toate modificarile survenite pana la data deschiderii ofertelor.- se va atasa, in original sau copie conforma cu originalul, Certificatul constatator eliberat de Oficiul registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului de 435.436 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual echivalent leu/euro comunicat de BNR/BCE, conform HG 834/2009, punctul 5, lit. b)(a) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 (cinci) ani, 1 (unu) contract de experienta similara, a carui valoare sa fie egala sau mai mare cu valoarea estimata a contractului de 435.436 lei(sau echivaletul leu/euro, se va lua in calcul cursul echivalent leu/euro este cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE, conform HG 834/2009, punctul 5, lit.(a)Oferatntul va prezenta cel putin 1 (una) recomandare in original sau copie conform cu originalul din partea unor beneficiari, autoritati publice sau beneficiari privati, a celor mai importante lucrari similare de constructii si nominalizate in formularul 12F din sectiunea a-III-a formulare.Se va mentiona utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune si numarul de angajati care fac parte din structura firmei ofertante. Ofertantul trebuie sa prezinte sistemul propriu de conducere si sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent si certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, sectiune documente, atasat invitatiei de participare sau de la sediul primariei comunei Ludesti, sat Telesti, judetul Dambovita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer