Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aparari de maluri pe paraul Magherus la Toplita, jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 326570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 326570/14.05.2012
Denumire contract: Aparari de maluri pe paraul Magherus la Toplita, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu Mures str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Romania- sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aparari de maluri pe paraul Magherus la Toplita, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de aparare impotriva inundatiilor pe paraul Magherus, in zona localitatii Toplita, jud Harghita
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 043, 619 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare 120.000lei.Per de valab a gar de part: 90zile de la data limita de primire a of.Gar tb sa fie irevocabila. Instr de gar tb sa prevada dc plata gar se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;neconditionat, resp la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Gar de part se constituie in conf cu art. 86 din HG 925/2006. Forma de const a gar de part care va fi acceptata: prin instr de gar emis de o soc bancara sau soc de asig, in fav AC( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -F12.sauprin OP vizat cu 48 de ore inainte de deschiderea of, in contul de gar AC identificat prin cod IBAN RO13TREZ4765005XXX008483, desch la Trez. Tg.Mures.In acest caz se solicita copie de pe OP, pe care va aparea mentiunea -conf cu orig semn pers care angajeaza patrimonial, in mod legal, of, stampila ofert si data Gar de part poate fi constituita prin OP doar cu cond conf acestuia de catre banca emitatoare pana la data desch of.Gar de part se va restitui in conf cu prev art.88 din H.G.925/2006 In cazul in care of nu este insotita de documentul ce face dovada const gar de part of resp va fi respinsa, conf art.33 alin (3) lit.b)din H.G.nr. 925/2006.In orice situatie, dovada const gar de part tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pentru desch of. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. c) din OUG. 34/2006, suma de 8.164, 36 lei
Garantie de buna executie
Gar de buna ex a contr reprez 5% din val contr, fara T.V.A. in maxim 3 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc de asigurari care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc de asigurari va trebui sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Gar de buna exec se va restitui de catre ACin termen de 14 zile de la data intocmiriiPV de receptie a lucrarii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Decl pe proprie raspundere in temeiul art 180 din OUG34/2006-cerinta obligatorie(decl va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 1.;Incadrarea intr-una din sit prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura-2 Decl pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(cerinta obligatorie (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d) Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-3 Decl pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif si completarile ulterioare - cerinta obligatorie . (decl va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -D-ul. Giurgea Teodor ? Director ABA Mures;
-D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;
-D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures;
-D-uling. Orban Laszlo Levente ? Director Tehnic E-I ABA Mures;ing.Popa Ioan -sef birou investitii;e.Somogyi Jozsef -sef birou Achizitii;jrc.Cizmas Adela -consilier jurudic;
-4 Cert de atestare fiscala privind indeplinirea oblig exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusivcele locale (original sau copie lizibila legalizata), semnata , stampilata, datata)-cerinta obligatorie , Se vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile ;
- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget valabil in luna anterioara depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCertificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul; -5 Decl pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314/12 octombrie 2010, publicat in Monitorul Oficial nr. 701/20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (cerinta obligatorie )Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii . Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 anicare sa fie demin. 12.087.238 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, suprainaltari, consolidari de mal, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calculade la data depunerii ofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (saumai mare) cu 6.043.619, 00 leifara TVA., 3) -Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor deconducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006 -Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006.Personal minim necesar: pentru executie : -1 manager general, ing. absolv. al unui institut/universitate de constructii si/sau Facultatea Hidrotehnica/ Imbunatatiri Funciare care va face dov. unei specializ. in constructii hidrotehnice -1 sefde santier (conditii solicitate: aceleasi ca si pt managerul de proiect);
-1 resp. teh. cu exec. (RTE), atestati pentru dom.V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta decatre fiecare membru al asocierii, -Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezentade catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul aut. contractanate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer